کد خبر : 1871435 | 01 اسفند 1401 ساعت 15:35 | 24.1K بازدید | 13 دیدگاه

هر تیمی انکونکو برود، همان‌جا می‌روم

گواردیول: هر کاری کردم به چلسی بروم ولی نشد

ژوسکو گواردیول یکی از پدیده‌های جام جهانی بود و توجه تیم‌های بزرگی را به خود جلب کرد. او در ژانویه قصد پیوستن به چلسی را داشت، ولی لایپزیش مخالفت کرد.

گواردیول: هر کاری کردم به چلسی بروم ولی نشد

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی در جام جهانی 2022 با پیروزی 2-1 برابر مراکش عنوان سوم را کسب کرد و در ششمین جام جهانی تاریخ خود به دومین مدال برنزش رسید. لوکا مودریچ رهبر کروات‌ها بود، ولی نمی‌توان از درخشش ژوسکو گواردیول نگفت. این ستاره 20ساله خط دفاعی کرواسی و باشگاه لایپزیش به قدری خوش درخشید که حالا بزرگترین باشگاه‌های دنیا خواهان جذب او هستند. 

1803704

او ابتدا گفت که عاشق رئال است و سپس ادعا کرد از کودکی لیورپول را دوست دارد، ولی در آخرین روزهای انتقالات زمستانی چیزی نمانده بود راهی چلسی شود.

گواردیول در این رابطه گفت: «گیج شده بودم. یک ماه قبل از انتقالات زمستانی مدیر ورزشی باشگاه به من گفت که فروشی نیستم، ولی دو روز به اتمام نقل و انتقالات مدیر برنامه‌هایم به من اطلاع داد که پیشنهادی جدی از چلسی دارم. این مسئله را با باشگاه مطرح کردم، ولی گفتند که با انتقالم مخالفند. بسیار تلاش کردم تا راهی چلسی شوم، ولی نشد. در هر صورت من در لایپزیش راحتم و دومین فصلم را در این باشگاه پشت سر می‌گذارم. شاید سال بعد جدا شوم و شاید هم بمانم.»

1784041

گواردیول در بخش دیگری از مصاحبه خود عملا به چلسی چراغ سبز نشان داد: «هر وقت با انکونکو حرف می‌زنم، به او می‌گویم هرجا تو بروی من هم با تو می‌آیم.»

لازم به ذکر است که کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی لایپزیش، فصل بعد برای چلسی بازی خواهد کرد و همه توافقات لازم نیز انجام شده است. 

دیدگاه‌ها