کد خبر : 1871462 | 01 اسفند 1401 ساعت 17:24 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

گلاسنر: فوتبال ناپولی برخلاف فوتبال ایتالیایی است!

اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در آستانه دیدار تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان به ستایش از این تیم پرداخت و گفت ناپولی بر خلاف دیگر تیم‌های اروپایی تهاجمی فوتبال بازی می‌کند.

گلاسنر: فوتبال ناپولی برخلاف فوتبال ایتالیایی است!

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت فرانکفورت فردا در خانه خود در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی خواهد بود.

اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت، در آستانه این مسابقه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت برای این دیدار حساس در چمپیونزلیگ هیجان‌زده است. گلاسنر گفت در ورزشگاه دویچه بانک پارک شهر فرانکفورت جوی فوق‌العاده برقرار خواهد بود و هر دو تیم از آمادگی بالایی برخوردارند.

1803748

انتظار فرانکفورت از بازی در مرحله یک‌هشتم چمپیونزلیگ
ما بازی بسیار بزرگی در پیش داریم. هدف ما روشن است: صعود از این مرحله. هر دو باشگاه در حال حاضر تیم‌های خیلی خوب و باثباتی دارند. شک ندارم دویچه بانک پارک پر از تماشاچی خواهد شد و شاهد یک جو بی‌نظیر در استادیوم خواهیم بود. هر دو تیم از آمادگی بالایی برخوردارند. بازی‌های چمپیونزلیگ، آن هم در مرحله حذفی، همیشه باید در این سطح برگزار شود.

نظر گلاسنر درباره ناپولی
ناپولی برخلاف فوتبال رایج ایتالیا است. آنها با اختلاف نسبت به بقیه تیم‌های ایتالیا فوتبالی پرفشار بازی می‌کنند و فوق‌العاده تهاجمی هستند، حتی زمانی که کنترل توپ را در دست ندارند. آنها پرس را از جلو شروع می‌کنند و در پرس متقابل هم بسیار پرفشار عمل می‌کنند. ما این را می‌دانیم و برایش آماده شده‌ایم.

اما ناپولی را نمی‌توان تنها در فاز تهاجمی خلاصه کرد. آنها تیم بسیار متعادلی هستند و خیلی کم گل می‌خورند. ناپولی در مرحله گروهی فوق‌العاده بازی می‌کرد.

انتظار فرانکفورت از تاکتیک ناپولی در بازی فردا چیست؟
ما سیستم 4-3-3 ناپولی را می‌شناسیم. آنها نشان داده‌اند که در عین حال می‌توانند هم متراکم باشند و هم خطرناک. هم‌گام با توپ بودن و در عین حال حریف را در فاز دفاعی نگه داشتن خیلی مهم است.

دیدگاه‌ها