کد خبر : 1871492 | 01 اسفند 1401 ساعت 19:44 | 33.6K بازدید | 16 دیدگاه

شهامت دارم و عذرخواهی می‌کنم

الهامی: لم جام حذفی را از یحیی یاد گرفتم

سرمربی هوادار با وجود اینکه در جریان بازی با مس رفسنجان اخراج شد اما در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد.

الهامی: لم جام حذفی را از یحیی یاد گرفتم

به گزارش “ورزش سه”، ساکت الهامی بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت های جالبی را مطرح کرد.

شهامت دارم و عذرخواهی می‌کنم
قبل از هرچیز درمورد سو تفاهمی که با آقای ربیعی پیش آمد، من جمله ای را شنیدم که بچه‌ها گفتند با ما نبوده چون لحظه‌ای که اخراج شدم با بچه ها ارتباط نداشتم و زمانی که داشتم می‌رفتم آقای ربیعی آمد با من دست بدهد و من به خاطر جمله‌ای که شنیدم دست ندادم و از او عذر می‌خواهم. جمله را گفته بود ولی به من نگفته بود. محمد آقا از مربیان جوان، با دانش فوتبال ماست و کارکردش گویای همه چیز است. به عنوان برادر بزرگ‌ترش این شهامت را دارم که از او عذرخواهی کنم. در رختکن با او صحبت کردم.

چیزی از ارزش مس کم نشد
بازی پایاپای بود و فکر می‌کنم بازی خیلی سختی بود. دیروز که با آقای عالمی بعد از کنفرانس صحبت می‌کردیم گفتیم بازی سختی خواهد بود، دو تیمی که گل زدن به آنها سخت است. به نظرم هر دو تیم موقعیتی داشتند ولی مهم‌ترین چیز این بود که دو تیم نتوانستند به خاطر کیفیتی که دارند راحت بازی کنند. در انتها از بچه‌های خودم تشکر ویژه دارم. به بچه‌های خوب مس رفسنجان هم خسته نباشید می‌گویم. پنالتی جبری است که برای همه هست و چیزی از ارزش‌های تیم خوب مس کم نمی‌شود. به آقای ربیعی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم. در این سال‌ها فوق‌العاده کار کرده است.

سو تفاهم شده بود
یک خسته نباشید به داور می‌گویم که خیلی خوب قضاوت کرد. از او معذرت می‌خواهم، زیرا جمله‌ای که اشتباه شنیدم سو تفاهم ایجاد کرد، گردن ما از مو باریک تر است، واقعا شرمنده‌ام. برای اولین بار است که امسال این اتفاق افتاد. به خودم قول داده بودم اخراج نشوم ولی فشار سختی بود. اعتقاد من این است قبل از اینکه فریبرز را اخراج کند در سایر صحنه‌ها فوق‌العاده قضاوت کردند. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.  

به پرسپولیس و مس باج ندادیم
یکی از دلایلی که امروز این اتفاق افتاد فشاری است که روی من است، همه می‌گویند ساکت الهامی باید قهرمان شود، ولی جام حذفی اینجوری نیست به یک مو بند است. شما مشاهده کردید که شاید پنالتی ما گل نمی‌شد و برای آنها می‌شد و همه چیز عوض می‌شد. ولی از اینکه بچه‌ها با وجود من اعتماد به نفس می‌گیرند این برای من مایه دلخوشی است و تیم‌هایی که بالا می‌آیند خیلی خوب هستند و ما هم تیم بدی نیستیم. در این دو سه هفته با بردن پرسپولیس و مس رفسنجان که تیم گردن‌کلفتی بودند باج ندادیم. امیدوارم بچه‌ها به این خودباوری برسند که می‌توانیم جلوی هر تیمی قد علم کنیم و اگر به این باور برسند من غمی ندارم.

ربیعی یک مربی خوب و باکلاس است
یک جمله‌ای را من شنیدم و گویا آقای ربیعی به کس دیگری گفته بود و من آنجا بهم ریختم ولی وقتی فهمیدم شرمنده شدم و به خاطر همین آخرش دست ندادم. ولی وقتی به رختکن رفتم، گفتم محمد یکی از مربی‌های خوب و با کلاس ما است.

نفرینت می‌کنم مربی شوی! 
او خطاب به یکی از خبرنگاران گفت: ما در فشاریم و گناه داریم، لب‌هایم خشک شده، سه لیوان آب خوردم و باز هم لب‌هایم خشک است. نفرینت می‌کنم مربی شوی و تیمت در شرایط سخت باشد؛ آن موقع درکم می‌کنی.

آینده آن ها از من روشن‌تر است
ما روز به روز داریم بهتر می‌شویم. از میلاد، آقای طهماسبی و‌ آقا جواد تشکر می‌کنم. مثل سه برادر کنارم هستند، بقیه بچه‌ها هم همین‌طور. کادرفنی، آقا ایمان و شاهرخ، از داود فنایی تشکر ویژه دارم. بی‌دلیل نبود می‌گفتم یکی از بهترین مربیان دروازه‌بان‌های ایران است. امروز هم خالدآبادی و هم مهرداد خوب بودند. آقای رحیم‌پور، عبدلوند و فشنگچی که جوان است و آینده خوبی دارد دست تک تک آن ها را می‌بوسم. آینده همه آنها از من روشن‌تر است.

توصیه داود فنایی
صادقانه بگویم خالد‌آبادی جوان است و از آن طرف مهرداد فوق‌العاده پنالتی‌گیر است. ولی من به این داستان اصلا اعتقاد ندارم که هنگام پنالتی گلر عوض کنم. ولی شرایط به طوری بود که نمی‌خواستم خالدآبادی خراب شود. در ۱۰ بازی هفت کلین‌شیت داشته. آقا داود توصیه کرد که مهرداد بایستد و از لحاظ روحی فوق‌العاده بود.

از یحیی یاد گرفتم
انشاالله اگر به مراحل بالا رفتیم می‌گویم که لم جام حذفی چیست، بالا هم نرویم می‌گویم، چون الان که فایده ندارد. این را صادقانه می‌گویم. یک فرجه دارد از آقا یحیی یاد گرفتم. باید مرد باشی و بگویی. از آقا یحیی یاد گرفتم، کسی که خودش هم دو قهرمانی دارد.

عزت شرایط روحی خوبی ندارد
عزت یکی از بهترین مدافعان هوادار و لیگ برتر در این فصل است. آمار در مورد این ادعا گواهی می‌دهد. علاوه بر مسائل فنی، او یک انسان تمام عیار است و این موضوع بیش از هر چیز دیگری برای من اهمیت دارد.
مشکل عزت و دلیل بازی نکردنش را همه می‌دانند‌، او تازه به جمع ما اضافه شد. جای او در تیم ما خالی است، اما بازیکنان دیگر فوق‌العاده بازی کردند. اگر آمادگی داشت به میدان می‌رفت، چه بسا که در دیدار بعدی برای ما بازی کند. اما از نظر روحی شرایط خوبی نداشت، بچه‌ها با او در ارتباط هستند تا روحیه خود را به دست بیاورد. خوشحالم که در کنار ماست و این را هم بداند که تا آخرین لحظه در کنار او خواهیم بود.

دیدگاه‌ها