کد خبر : 1871517 | 01 اسفند 1401 ساعت 23:00 | 43.9K بازدید | 45 دیدگاه

چرایی استعفای سرمربی فولاد

نکونام در انتظار تصمیم نهایی مدیران کارخانه

سرمربی فولاد قصد دارد چه پیامی را به مسئولان عالی رتبه فولاد منتقل کند؟

نکونام در انتظار تصمیم نهایی مدیران کارخانه

به گزارش “ورزش سه”، این واکنشی به اختلافات عمیق میان سرمربی فولاد و مدیریت جدید این باشگاه است. حمید رادکیا کارمند شرکت فولاد که جای حمیدرضا گرشاسبی را به عنوان مدیر عامل فولاد گرفت و در حالی که نکونام انتظار داشت، او همراهی بیشتری با وی داشته باشد، اما با گذشت زمان طرفین هر چه بیشتر از هم دور شدند.

ورزش سه در گزارشی که دو روز پیش از بازی الفیصلی و فولاد منتشر کرد، به این موضوع اشاره کرده بود. مسئله‌ای که به خصوص بعد از شکست فولاد مقابل مس رفسنجان به شدت حاد شده و ناراحتی شدید جواد نکونام را در پی داشت. تا جایی که او حتی به انصراف از سرمربیگری فولاد پیش از تورنمنت فکر می‌کرد.

با این حال با توجه به اینکه او از خیلی قبل‌تر برای این مسابقات برنامه‌ریزی کرده و هدف مربیگری امسالش را درخشش فولاد در جام باشگاه‌های آسیا قرار داده بود، این موضوع به تعویق افتاد.

فولاد که چهارمین روز حضور خود را در قطر می‌گذارند، امروز مقابل الفیصلی نمایش بدی نداشت و از دور اول به سلامت عبور کرد تا ببینیم که شاگردان نکونام در دور بعدی با چه قرعه‌ای و مقابل چه تیمی قرار خواهند گرفت. در این شرایط اما نکونام تصمیمی را در نشست مطبوعاتی علنی کرد که با توجه به جمیع جهات، یک خبر بسیار مهم در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

1803876

شنیده می‌شود بخشی از استعفای نکونام مربوط به اعتراض او به شرایط پشتیبانی تیم فولاد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست که به میزبانی قطر در حال برگزاریست و مهم‌ترین و بهترین تیم‌های غرب آسیا در آن حضور دارند.

نکونام که به دنبال شروعی تازه در این رقابت‌ها بوده است با مواجه شدن با شرایطی که چندان مطلوب او نیست، این حرکت را انجام داده و قطعا واکنش‌ مدیران عالی رتبه به این خبر، تکلیف ادامه کار با قطع همکاری با وی را روشن خواهد کرد.

البته پیش از این هم احتمال می‌رفت که لیگ قهرمانان آسیا آخرین تورنمنت فولاد با جواد نکونام باشد اما در حال حاضر و با توجه به شرایط خطیر فعلی فولاد و بازی بعدی این تیم در روز پنجشنبه باید دید مدیران عالی رتبه چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.

یک نکته جالب توجه انتشار ویدئویی از بازگشت تیم فولاد به هتل روتانا (محل اقامت آن‌ها در دوحه) و استقبال جالب از بازیکنان و سرمربی این تیم است که نکونام نیز در میان جمع حضور دارد.

عکس: مهزیار شهنی

دیدگاه‌ها