کد خبر : 1871553 | 02 اسفند 1401 ساعت 03:39 | 75.9K بازدید | 6 دیدگاه

پیش بینی هواداران: تیلمانس شاگرد اریک می‌شود

تن‌هاخ اولین خرید تابستانی یونایتد را لو داد

آن چه بین تن‌هاخ و هافبک بلژیکی لستر گذشت، شایعات انتقال او به اولدترافورد در تابستان سال جاری را داغ‌تر کرده است.

تن‌هاخ اولین خرید تابستانی یونایتد را لو داد

به گزارش "ورزش سه"، یوری تیلمانس در حین ورود به زمین به عنوان بازیکن جایگزین در برابر منچستریونایتد، برخوردی با اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم حریف داشت؛ همین امر باعث شده تا هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی به احتمال بالای انتقال این بازیکن به تیم محبوبشان تاکید کنند.

این ملی پوش بلژیکی که در انتهای فصل جاری، قراردادش با لستر به پایان می‌رسد، پیش از انتقال جورجینیو از چلسی به آرسنال، یکی از گزینه های جدی توپچی های لندن به شمار می‌رفت.

بعد از اینکه پرونده انتقال تیلمانس در زمستان بسته شد، همه منتظر پایان فصل برای تعیین مقصد بعدی او هستند؛ البته آن چه بین و او و سرمربی تیم حریف در بازی یونایتد – لستر گذشت، حاکی از ارتباطی گم بود که احتمال انتقال ستاره 25 ساله لستر به یونایتد را قوت می‌بخشد.

1803947

درست در لحظه ای که تیلمانس قصد ورود به زمین را داشت، تن‌هاخ گویی که بازیکن تیم خودش را به زمین می‌فرستد، به پشت او ضربه ای زد که همین ضربه، احتمالات را داغ تر کرده و توئیت‌های جالبی به همراه داشت.

1803946

کاربری در این مورد نوشت: "به نظر می‌رسد که تن‌هاخ از همین حالا دارد تیلمانس را برای تابستان پیش رو آماده می‌کند." یک هوادار یونایتد نیز با تعبیر حرکت تن‌هاخ به علاقه او برای انتقال ستاره لستر نوشت: "این حرکت تن‌هاخ یک نشانه بود که تیلمانس را می‌خواهد. " یک هوادار دیگر هم که به نظر می رسد حسابی به وجود آمده و کار را تمام شده می داند، در مورد حرکت تن هاخ نوشت: "تیلمانس دقیقا همان چیزی است که یونایتد می‌خواهد."

دیدگاه‌ها