کد خبر : 1871594 | 02 اسفند 1401 ساعت 11:13 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

طهماسبی: خالد جوان فیکس شده و نوش جانش

رقابت عجیب و خاص شاگردان داوود فنایی!

مهرداد طهماسبی می‌گوید کادرفنی هوادار از قبل برنامه داشت که برای پنالتی‌ها او را به زمین بفرستند.

رقابت عجیب و خاص شاگردان داوود فنایی!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان با تجربه هوادار در بازی جام حذفی مقابل مس رفسنجان در دقیقه ۱۲۰ وارد زمین شد تا در ضربات پنالتی در چارچوب دروازه قرار بگیرد. طهماسبی که با مهار ضربه حسن جعفری موجب صعود تیمش شد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: بازی حذفی، همانطور که می‌دانید حساسیت بالایی دارد و دو تیم سخت به هم موقعیت می‌دادند و سعی می‌کردند بازی را کنترل کنند. فکر می‌کنم مساوی در طول بازی نتیجه عادلانه‌ای بود. یک اتفاق برای فریبرز گرامی رخ داد و ما پس از ده نفره شدن کارمان سخت شد ولی بچه‌ها بازی را خوب کنترل کردند و با اینکه ده نفره شدیم اصلا موقعیت ندادند و بازی به ضربات پنالتی رفت.

او راجع به حضورش در زمین به جای خالدآبادی در دقایق پایانی بیان کرد: کادرفنی پنالتی را پیش‌بینی کرده و قبلا با من صحبت کرده بودند و قرار بر این بود اگر این اتفاق افتاد من به زمین بروم. به هرحال خالد دروازه‌بان جوانی است و در این چند وقت برای ما خوب گلری کرده و چیزی که هست را نمی‌شود کتمان کرد ولی برای ضربات پنالتی آقای ساکت و فنایی تشخیص دادند که من به زمین بروم. خداراشکر توانستم یک پنالتی بگیرم.

1804029
داوود فنایی که در این فصل جو بسیار آرام‌تری را در هوادار تجربه می‌کند دو هفته رویایی را پشت سر گذاشته است؛ خالدآبادی جوان در هفته گذشته مقابل پرسپولیس و این هفته در طول بازی جلوی مس رفسنجان کلین‌شیت کرد و مهرداد طهماسبی با مهار پنالتی، تعویض طلایی او و ساکت الهامی شد.

طهماسبی افزود: بچه‌های ما و حریف فوق العاده پنالتی زدند و خودم دو، سه پنالتی دیگر را سمت توپ رفتم اما کیفیت ضربات طوری بود که به گل تبدیل می‌شد و جایی که یک ذره کیفیت ضربه پایین آمد توپ را مهار کردم. تیم ما بدون هوادار در تهران زحمت می‌کشد و برای ما خیلی مهم بود که این مرحله را رد کنیم.

او در مورد اینکه میلاد فراهانی و خودش نیمکت نشین یک دروازه‌بان جوان شده‌اند گفت: در این هفته در تمرین میلاد فراهانی هم خوب پنالتی گرفت و اگر او هم بود می‌توانست نتیجه بگیرد. شاید خیلی جاها هم‌پستی‌ها با هم اختلاف و قهر و آشتی دارند به خصوص در خط دروازه ولی من اعتقادم این است نباید با گلر هم‌تیمی خودم که به اصطلاح رقابت داریم، اختلاف داشته باشم. ما تمرین می‌کنیم و سرمربی تصمیم می‌گیرد و اگر کسی مشکلی داشته باشد به خودش مربوط می‌شود مثلا وقتی خالدآبادی بازی می‌کند من ناراحت نمی‌شوم. آن مقطع که خالدآبادی فیکس شد من می‌توانستم بازی کنم اما همسترینگم کش آمد و چند هفته نبودم. خالدآبادی جَنم داشت و خوب کار کرد و نوش جانش! جوان باید از فرصتش استفاده کند و فیکس بودن حقش است‌.

او در پایان گفت: وقتی تیم‌ها یک تیم بزرگ را می‌برند انگیزه‌ها فروکش می‌کند و کار سخت می‌شود ولی خداراشکر بعد از بازی پرسپولیس یک جام حذفی حساس داشتیم و تیم‌مان نتیجه گرفت. در پایان از داوود فنایی و ساکت الهامی بابت اعتمادشان تشکر می‌کنم.

1804030

دیدگاه‌ها