کد خبر : 1871602 | 02 اسفند 1401 ساعت 11:30 | 21K بازدید | 26 دیدگاه

حتی اگر مسی برود: نیمار می‌خواهد در پاریس بماند

نیمار، ستاره برزیلی، قصد دارد همچنان به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.

حتی اگر مسی برود: نیمار می‌خواهد در پاریس بماند

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن پس از اتمام قراردادش در پایان فصل جاری در روزهای اخیر به گوش رسیده است. 
پیش از این بسیاری معتقد بودند که نیمار هم در صورت جدایی مسی از این باشگاه قصد دارد پاریس را ترک کند و به باشگاه دیگری ملحق شود. این در حالی بود که گفته می‌شد مدیران پی اس جی هم تمایل زیادی به فروش این بازیکن دارند. 
اما حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که حتی با این که جدایی مسی از پی اس جی بسیار محتمل به نظر می‌رسد، این ستاره برزیلی قصد دارد همچنان به حضورش در پاک دو پرنس ادامه دهد. 

1802033

این بازیکن در طول چند فصل حضورش در پی اس جی با مصدومیت‌های جدی روبرو شده است اما حتی این موضوع هم باعث نشده که تصمیم او برای پوشیدن پیراهن این تیم تغییر کند. 
نیمار تا تابستان 2027 با این باشگاه قرارداد دارد و امیدوار است که بتواند بالاخره به همراه این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود تا پاسخ مناسبی به منتقدانی که در طول این مدت بارها او و عملکردش در این تیم را سرزنش کرده بودند داده باشد. 
او در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست اما به احتمال زیاد برای بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان آماده بازگشت به میادین خواهد بود.

دیدگاه‌ها