کد خبر : 1871609 | 02 اسفند 1401 ساعت 11:57 | 28.1K بازدید | 10 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی قطر هاج‌و‌واج از تکل کمپانی

کنعانی آسمان لیگ ستارگان را خاموش کرد!

ستاره ایرانی خط دفاعی الاهلی با یک دبل بلاک استثنایی جلوی از دست رفتن پیروزی تیمش برابر قهرمان سابق آسیا را گرفت.

کنعانی آسمان لیگ ستارگان را خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال الاهلی قطر شب گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ ستارگان این کشور با نتیجه دو بر یک السد قطر را شکست داد تا با بیست امتیاز از چهارده مسابقه موقتا در رده ششم جدول قرار بگیرد.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده، دو مدافع ایرانی تیم الاهلی به مانند سایر بازی‌ها زوج قلب دفاع این تیم را تشکیل داده بودند و بعد از بازگشت تماشایی شاگردان نبوشا یووچیچ با زدن دو گل پس از دریافت گل اول مسابقه از اکرم عفیف، مقاومت جانانه‌ای برابر حملات حریف داشتند.

در حالی که الاهلی بعد از دریافت گل در دقیقه 36 مسابقه به نظر برای حضور در رختکن با همین نتیجه آماده شده بود، این عمر یانسانه بود که گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. در دقیقه 71 بار دیگر این مهاجم نوزده ساله اهل گینه دروازه مشعل عیسی را باز کرد تا کامبک یاران شجاع و کنعانی تکمیل شود.

اتفاقاتی که حملات پردامنه حریف را در پی داشت و فشار روی دروازه الاهلی را به اوج خود رساند تا شاهد یکی از بهترین عملکردهای دفاعی فصل فوتبال قطر توسط ستاره ایرانی این تیم باشیم.

در یکی از جدی‌ترین فرصت‌های گلزنی برای السد، حسن‌الهیدوس در آخرین دقیقه بازی با یک شوت دقیق قصد بازکردن دروازه الاهلی را داشت که محمدحسین کنعانی‌زادگان با جایگیری درست روی خط مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

1804048
1804049
در حالی که گلر الاهلی هم تسلیم شده بود و همه چیز برای شادی گل حسن الهیدوس آماده به نظر می‌رسید، محمدحسین کنعانی‌زادگان با جایگیری فوق‌العاده شوت کاپیتان تیم ملی قطر را دفع کرد.

اما این پایان کار نبود و بعد از دفع توپ توسط محمدحسین، این بار تارک سلمان، مدافع چپ السد روی پاس هیدوس صاحب توپ شد و با شوتی تک‌ضرب برای گلزنی اقدام کرد که این بار دو مدافع ایرانی الاهلی با تکلی دیدنی سعی در جلوگیری از باز شدن دروازه تیم خود داشتند که توپ بار دیگر به کنعانی خورد و این بار به کلی از صحنه دور شد تا این تیم یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های فصل خود را دشت کند.

1804050
1804051
عکس چهار: کنعانی که بعد از دفع شوت اول شور بیشتری در دفاع کردن گرفته بود، با جمع کردن دستان خود در بدنش برای جلوگیری از پنالتی دادن خودش را جلوی شوت تارک سلمان قرار داد تا دومین فرصت گلزنی را هم طی سه ثانیه بلاک کند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که به همراه شجاع خلیل‌زاده دومین فصل حضور مشترک در الاهلی را پشت سر می‌گذارد، این روزها سطح کیفی مطلوبی را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد با فراموش کردن روزهای تلخ جام جهانی دوباره سطح ایده‌آل خود رسیده است و باید دید در فیفادی پیش رو در تعطیلات عید نوروز چه سرنوشتی در تیم ملی، انتظار او را می‌کشد.

دیدگاه‌ها