کد خبر : 1871780 | 03 اسفند 1401 ساعت 02:38 | 58.4K بازدید | 76 دیدگاه

به برنابئو می‌رویم تا فوتبال بازی کنیم

کلوپ: از این اتفاقات برای من زیاد رخ داده است!

سرمربی لیورپول پس از شکست ناباورانه در خانه مقابل رئال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کلوپ: از این اتفاقات برای من زیاد رخ داده است!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال لیورپول در یک بازی جذاب و تماشایی و البته دلسردکننده برای هوادارانش، در آنفیلد، با نتیجه سنگین پنج بر دو مغلوب رئال مادرید شد تا علاوه بر ناکام ماندن در گرفتن انتقام شکست در دیدار نهایی فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان، تا حدود بسیار زیادی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات هم قطع امید کند.

اتفاقی که باعث شد یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و پرافتخار این باشگاه پس از بازی با چهره‌ای مغموم به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

یوگی در ابتدا در خصوص بازی به بی تی اسپورت گفت: "شروع بازی فوق العاده بود. به طور خلاصه ما عالی بودیم. عالی بود، دقیقاً همانطور که می خواستیم بازی کنیم، کار کردیم. تمام نیمه اول بازی در برابر دروازه‌ها بود."

کلوپ در مورد دو گل اول که تیمش دریافت کرد گفت: "گل اول ما در بالای زمین کمی منفعل شدیم و آنها را تعقیب نکردیم. گل دوم یک ضربه برای تیم بود که ممکن است هر زمانی رخ بدهد اما در واقع نباید اتفاق بیفتد."

1804477

او در ادامه گفت: "در اولین موقعیت تقریبی آنها بعد از استراحت بین دو نیمه آنها یک توپ بلند به وینیسیوس رساندند. مطمئن نیستم که گل آنها خطا بود یا نه اما در کل نحوه دفاع کردن ما خوب نیست. بازی سه بر دو شد و و این برابر تیمی که در ضدحمله فوق العاده است اصلا خوب نیست. ما دیگر نمی‌توانستیم به مسیر اصلی بازگردیم. شما باید 95 دقیقه کامل مانند نیمه اول بازی کنید اما به تجدید قوا نیاز دارید و این شدنی نیست."

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: "در 3-2 شرایط برعکس شد. آنها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند و گل‌های عالی به ثمر رساندند که یکی از آنها پس از برخورد به مدافع منحرف شد. اینطور است دیگر. این هم یک مورد عجیب است. از این موضوع‌ها موارد زیادی برای من وجود دارد. ما پنج یا شش بازیکن داریم و هیچ چالشی برای جلوگیری از گل خوردن نداشتیم. ما منفعل بودیم تا زمانی که توپ به آنجا رسید."

کلوپ همچنین گفت: "تنها راهی که می‌توانید کمی سرعت بازی را کاهش دهید این است که توپ را حفظ کنید اما ما نیمه دوم را با از دست دادن توپ در لحظات عجیب شروع کردیم. جایی برای دریافت گل سوم نداشتیم اما این اتفاق افتاد. بعد از آن باید شتاب بازی را زیاد می کردیم اما این اتفاق نیفتاد و ریتم بازی از دست ما رفت و آن را پس نگرفتیم."

کلوپ در مورد بازی برگشت و شانس بسیار کم تیمش نیز گفت: "ما به آنجا خواهیم رفت و یک بازی فوتبال انجام خواهیم داد. این یک چالش بزرگ خواهد بود. اما ما باید ابتدا در لیگ برتر بازی کنیم و مطمئن شویم که از این بازی درس‌هایی می گیریم."

دیدگاه‌ها