کد خبر : 1871812 | 03 اسفند 1401 ساعت 11:05 | 30.1K بازدید | 11 دیدگاه

تراکتور می‌خواهد محرومیت را کمتر کند؛

پرونده محکومیت سنگین به استیناف رفت

مدیرعامل باشگاه تراکتور از اعتراض‌شان نسبت به رای محرومیت مدافع خود خبر داد.

پرونده محکومیت سنگین به استیناف رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور پس از اینکه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل استقلال شکست خورد، بخاطر اخراج و رفتارهای هادی مدافع مدافع خود با یک محرومیت سنگین برای این بازیکن مواجه شد.

محمدی که یکی از بازیکنان اصلی تراکتور بود و پاکو خمس در خط دفاعی تیمش روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کرد، بخاطر محرومیت هادی محمدی نتوانست در دیدار اخیرشان برابر آلومینیوم اراک از این بازیکن بهره ببرد و دو بازی دیگر هم این مدافع را دراختیار نخواهد داشت.

اما باشگاه تراکتور به شدت پیگیر کاهش محرومیت هادی محمدی است تا بتواند با کاهش محرومیت سه جلسه‌ای به دو مسابقه، این مدافع را در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس استفاده کند و شرایط بهتری در خط دفاعی داشته باشد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور همچنین درخصوص آخرین وضعیت محرومیت هادی محمدی گفت: روز گذشته شخصاً در جلسه کمیته استیناف حضور یافته و دفاعیات باشگاه در مورد این بازیکن که توسط کمیته انضباطی سه جلسه محروم شده بود را به قضات کمیته استیناف ارایه کرده و درخواست تعلیق محرومیتش را تقدیم کردیم.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد طی روزهای آتی کمیته استیناف رای نهایی خود در رابطه با مدافع تراکتور را اعلام کند. امیدواریم که دفاعیات باشگاه تراکتور مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه‌ها