کد خبر : 1871814 | 03 اسفند 1401 ساعت 10:58 | 9.5K بازدید | 23 دیدگاه

فن دایک: امیدواریم در بازی برگشت معجزه کنیم

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، معتقد است که کار این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار سخت است.

فن دایک: امیدواریم در بازی برگشت معجزه کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان در آنفیلد میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 2-5 برابر این تیم شکست خورد.
شاگردان یورگن کلوپ بازی را خیلی خوب و قدرتمند شروع کردند و با دو گل از حریف پیش افتادند اما اتفاقاتی که در طول این فصل باعث فاصله گرفتن آنها از لیورپول همیشگی چند فصل قبل شده بار دیگر تکرار شد تا آنها در نهایت بازنده این دیدار باشند. 
فن دایک پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما 2-5 باختیم و حالا ماموریتی تقریبا غیرممکن برای تغییر نتیجه این بازی در مادرید پیش‌رو داریم. اما نباید فراموش کنیم که فوتبال پر از معجزه است و امیدواریم که بتوانیم در بازی برگشت برابر رئال معجزه کنیم.»

1804535


این مدافع هلندی با اشاره به عملکرد ضعیف تیمش خصوصا در خط دفاعی گفت: «ما باید منسجم‌تر بازی کنیم و وقتی مالکیت توپ را در اختیار داریم آرام‌تر باشیم. اما واقعیت این است که از نظر من، عملکرد ما در بازی امشب مشکل خاصی نداشت و کار اشتباهی انجام ندادیم. ما فرصت زیادی برای گلزنی به آنها ندادیم اما آنها توانستند با کیفیت و بازیکنانی که داشتند ما را به سختی تنبیه کنند.»

دیدگاه‌ها