کد خبر : 1871826 | 03 اسفند 1401 ساعت 12:05 | 47.1K بازدید | 30 دیدگاه

رد تایرهای کریم روی چمن ورزشگاه جهنمی! (عکس)

کریم بنزما همچنان به فصل رویایی خود ادامه می‌دهد و تانک فرانسوی رئالی‌ها، بی رحمانه می‌تازد.

رد تایرهای کریم روی چمن ورزشگاه جهنمی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه او امسال چهارده دیدار رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از دست داده است، اما همچنان بی رحمانه دروازه رقبا را باز می‌کند و لوس بلانکوس را به سمت پیروزی سوق می‌دهد. کریم بنزما شب گذشته در آنفیلد نمایش پر فروغ دیگری را به اجرا گذاشت و 2 مرتبه دروازه لیورپول را باز کرد.

پس از اینکه در همان چهارده دقیقه ابتدایی دیدار 2 مرتبه دروازه کورتوا باز شد، بی شک خوش بین ترین هوادار مادرید نیز فکرش را نمی‌کرد که تیمش نه تنها به بازی برگردد بلکه پنج بار نیز به لیورپول گل بزند و با یک پیروزی قاطع، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را پشت سر بگذارد. اما این اتفاق رخ داد و لوس بلانکوس بی رحمانه، تیم کلوپ را در آنفیلد قلع و قمع کرد.

1804555

گویا سن و سال برای پیرمرد فرانسوی معنایی ندارد. کریم بنزما که توانست توپ طلای سال قبل را از آن خود کند، شب گذشته 2 بار توپ را به تور دروازه لیورپول چسباند و پیروزی تیمش را تثبیت کرد. او گل‌های چهارم و پنجم را به ثمر رساند تا بدین صورت خیال آنچلوتی از بازی برگشت راحت شود.

کریم که به شکل جنجالی جام جهانی را از دست داد، علاوه بر اینکه پاس گل نخست رئال را به وینیسیوس داد، توانست شمار گل‌هایش برای رئال را در این فصل، به عدد 18 برساند. ضمن اینکه او تا به اینجای فصل پنج بار پاس گل داده و در تنها 24 بازی، روی 23 گل تیمش تأثیر مستقیم داشته است.

او شب گذشته و پس از باز کردن دروازه لیورپول، شادی خاصش را به اجرا گذاشت و اینگونه هواداران پرشمار حاضر در استادیوم جهنمی را به سکوت واداشت تا یک بار دیگر ثابت کند که حتی در 35 سالگی نیز می توان در بالاترین سطح از فوتبال جهان درخشید.

1804556

دیدگاه‌ها