کد خبر : 1871834 | 03 اسفند 1401 ساعت 12:42 | 16.5K بازدید | 21 دیدگاه

برای‌مان پیام‌های انرژی‌بخش و مثبت بفرستید؛

ساسان انصاری: قلب نکونام با ماست

مهاجم تیم فوتبال فولاد از زحمات جواد نکونام در نشست خبری پیش از مصاف با الهلال تشکر کرد.

ساسان انصاری: قلب نکونام با ماست

به گزارش "ورزش‌سه"، ساسان انصاری زننده گل پیروزی بخش فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل الفیصلی در نشست خبری پیش از دیدار برابر الهلال در کنار حمید رجبی حضور پیدا کرد.

سوال اول ساسان انصاری درباره مصاف برابر الهلال به عنوان قهرمان آسیا بود و او در واکنش به این سوال گفت:
« عرض سلام دارم خدمت همه عزیزان. به خوبی آگاهیم با الهلالی بازی داریم که سال گذشته قهرمان آسیا شده است. بازیکنان این تیم تجربه فراوانی در مسابقات بین المللی دارند. ما هم ولی تیم خوب، منسجم و قدرتمندی هستیم. قطعا بازی فردا برای هر دو تیم سخت است. در مرحله ای هستیم که بازی ثانیه‌ها و لحظات است. تمام اعضا و بازیکنان این شرایط را درک کرده اند و می‌دانیم که از بازی فردا چه می‌خواهیم. قطعا همه بازیکنان فولاد دنبال رقم زدن اتفاق خوب و بزرگی هستند. می دانیم که شاید شرایط نابرابر باشد با توجه به تجربه بین المللی که الهلال دارد ولی ما بازیکنان هیچ چیز را بهانه قرار نمی‌دهیم و با همه وجود برای سربلندی باشگاه و کشورمان ایران تلاش می‌کنیم. مطمئنا فردا بازی خوبی از فولاد خواهید دید.» 

1803915

انصاری درباره حمایت مردم خوزستان از تیم پس از پیروزی برابر نماینده عربستان بود و او در واکنش به این سوال گفت: «قطعا این پیام های دلگرم کننده شان و انرژی مثبتی که برایمان می‌فرستند، دلگرمی بزرگی برای کلیه اعضای تیم است. از آنها ممنون هستیم. در این چند روز لطف و محبت داشتند. خوشحالم نماینده شان هستیم. باعث افتخار است.»
او سپس با اشاره به نقش جواد نکونام که شب گذشته به دلیل اختلاف با مدیرعامل اردوی قرمزپوشان را ترک کرد تا حمید رجبی دستیارش در مصاف با الهلال روی نیمکت بنشیند، گفت: «این افتخارآفرینی که در تاریخ فولاد اتفاق افتاده و برای اولین بار در این مرحله حضور داریم، نتیجه زحمات تمام کسانی که برای باشگاه زحمت کشیدند. در راس همه هم  جواد نکونام بود. همانطور که آقای رجبی گفت ایشان قطعا زحمات زیادی کشیدند. وقت شان و زندگی شان را برای تیم گذاشتند. جایشان را خالی می‌کنیم. نمی توانیم قضاوت کنیم چه اتفاقی افتاده. قطعا جایشان خالی است ولی می دانیم قلبش با ماست. این پیام را به او می‌دهیم که با همه وجود تلاش می کنیم نماینده و بازیکنان خوبی برای ایشان و مردم خوزستان و ایران عزیز باشیم که دعایشان قطعا همراه ماست.» 

1803914

بخش پایانی صحبت‌های انصاری هم اینطور با درخواستی از مردم مطرح شد: «از مردم خواهش می‌کنم در 24 ساعت آینده پیام‌های انرژی بخش برایمان بفرستند، چون روحیه برای تمام بازیکنان خواهد بود و انرژی مضاعف به ما می‌دهد. خواهش می‌کنم همه انرژی و دعای مثبت را سمت ما بفرستند و ما هم قول می‌هیم با همه وجود تلاش کنیم برای سربلندی و موفقیت‌شان.»

دیدگاه‌ها