کد خبر : 1871856 | 03 اسفند 1401 ساعت 15:00 | 56.3K بازدید | 14 دیدگاه

این کار هیچ تیمی نیست

پپ: فقط رئال می‌تواند هر سال قهرمان چمپیونزلیگ شود

پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که هیچ فشاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روی خودش حس نمی‌کند و تنها رئال است که هر سال از آن توقع قهرمانی دارند.

پپ: فقط رئال می‌تواند هر سال قهرمان چمپیونزلیگ شود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از سال 2016 هدایت منچسترسیتی را قبول کرد و با این تیم توانسته تمام رقابت‌های داخلی قهرمانی را کسب کند ولی دستش از فتح لیگ قهرمانان کوتاه مانده است. پپ در سال 2021 با سیتی به فینال هم رسید ولی مغلوب چلسی شد. فصل گذشته نیز سیتی در دو دیدار دراماتیک و تاریخی به رئال باخت و نتوانست راهی فینال شود.

1801422

پپ گواردیولا که در نشست خبری بازی رفت با لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شرکت کرده بود، گفت که از سوی باشگاه برای فتح لیگ قهرمانان تحت فشار نیست: «من نه از سوی باشگاه تحت فشارم و نه خودم دوست دارم فشاری بر خودم تحمیل کنم. من البته همچنان مربی جاه‌طلبی هستم و هرگز تصور نمی‌کردم به سیتی بیایم و همه جام‌های داخلی را به دست بیاوریم. اینکه هر سال سیتی را در میان مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ قرار می‌دهند نیز باعث غرور من است ولی این تنها رئال مادرید است که می‌تواند هر سال قهرمان شود و از عنوانش نیز به خوبی دفاع کند. نباید از سیتی چنین توقعی داشت.»

1722140

پپ ادامه داد: «ما هر سال درس می‌گیریم و تیم باتجربه‌تری می‌شویم. باید همین ریتم را حفظ کنیم و بار دیگر شانس خودمان را امتحان کنیم. فصل قبل بسیار به فینال نزدیک بودیم ولی با وجود ارائه دو بازی بسیار خوب برابر رئال، در نهایت حذف شدیم. امسال فرصتی جدید داریم و سعیمان را خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها