کد خبر : 1871936 | 03 اسفند 1401 ساعت 20:33 | 22.8K بازدید | 11 دیدگاه

احتمال جذاب برای یونایتدها: فن‌پرسی در کادر فنی تن‌هاخ

حضور رابین فن‌پرسی، ستاره سابق منچستریونایتد، در مجموعه تمرینی این تیم و در کنفرانس خبری امروز اریک تن‌هاخ به شایعاتی درباره اضافه شدن او به کادر فنی شیاطین سرخ دامن زده است.

احتمال جذاب برای یونایتدها: فن‌پرسی در کادر فنی تن‌هاخ

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، امروز در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل بارسلونا در لیگ اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و در کنار رافائل واران به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

اما یکی از اتفاقات این نشست خبری در انگلیس خبرساز شده است. درحالی‌که اریک تن‌هاخ در سالن کنفرانس مجموعه کارینگتون به سؤالات خبرنگاران پاسخ می‌داد رابین فن‌پرسی، ستاره سابق شیاطین سرخ، در گوشه‌ای از سالن کنفرانس ایستاده بود. رسانه‌ها گزارش دادند فن‌پرسی پیش از این جلسه هم در تمرین شیاطین سرخ حضور داشته است.

1804777

کیس فوس، مدیر برنامه‌های هلندی، که مدیریت برنامه‌های تن‌هاخ و فن‌پرسی را بر عهده دارد در سالن کنفرانس در کنار ستاره سابق منچستریونایتد ایستاده بود.

فن‌پرسی در ماه دسامبر هم مدتی در مجموعه کرینگتون دیده می‌شد و بعدها مشخص شد او مشغول تلاش برای گرفتن مدارک مربی‌گری است. در همان زمان او در حال صرف شام با تن‌هاخ دیده شده بود تا شایعاتی درباره احتمال پیوستن او به کادر فنی شیاطین سرخ مطرح شود.

با اینکه حضور امروز فن‌پرسی در کنفرانس خبری تن‌هاخ بار دیگر به شایعات دامن زده است ولی رسانه‌های محلی شهر منچستر می‌گویند این شایعات به واقعیت نزدیک نیست و علت حضور فن‌پرسی در مجموعه باشگاه این است که تن‌هاخ قصد دارد به یکی از ستاره‌های سابق یونایتد برای موفقیت در آزمون‌های مربی‌گری کمک کند.

1804778

دیدگاه‌ها