کد خبر : 1871949 | 03 اسفند 1401 ساعت 21:33 | 144.6K بازدید | 48 دیدگاه

با تأثیرگذاری مستقیم روی گل سوم و چهارم

اشتباه نکنید، سرنوشت پرسپولیس را سروش تغییر داد!

یحیی گل‌محمدی با آوردن سروش رفیعی به زمین مسابقه، جریان بازی را به نفع پرسپولیس عوض کرد.

اشتباه نکنید، سرنوشت پرسپولیس را سروش تغییر داد!

به گزارش “ورزش سه” شاید این نکته‌ای باشد که هواداران پرسپولیس به علت استرس بالا و قرار گرفتن در جو مسابقه کمتر به آن توجه کرده باشند. اما این سروش رفیعی بود که به عنوان تعویض طلایی، سرنوشت مسابقه را به نفع تیمش تغییر داد.

درست دو دقیقه بعد از گل دوم سپاهان، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به مقابله با تعویض‌های خوب مورایس بپردازد. به همین علت سیامک نعمتی و سروش رفیعی را به زمین فرستاد تا تعادل را در میانه میدان برقرار کند و به همین واسطه به دنبال وارد کردن ضربات بعدی به سپاهان باشد.

سر صحنه گل سوم حرکت تکنیکی و عالی وحید امیری را کنار بگذارید و فیلم آن صحنه‌ها را تا چند ثانیه قبل از پاس گل او به سیامک نعمتی عقب بکشید. امیری با حرکت از سمت چپ، توپ را به رفیعی پاس می‌دهد و سروش با حرکتی تکنیکی و پاس پشت پا دوباره امیری را صاحب توپ می‌کند. یک و دویی که در ادامه به گل سوم پرسپولیس تبدیل شد.

در صحنه گل چهارم نیز، سروش رفیعی در سمت راست و نزدیکی خط کنار زمین حضور دارد و با ارسال پاس نسبتا بلند به پشت دفاع، دفاع چپ و دفاع وسط سپاهان را محو می‌کند و باعث می‌شود که سیاوش یزدانی، روی پریرا خطای پنالتی مرتکب شود. صحنه‌ای که هم سپاهان را ۱۰ نفره کرد و هم مهر تایید بر پیروزی درخشان پرسپولیسی‌ها بود تا اینگونه شماره ۷ سرخ‌ها از کادر فنی و هواداران تیمش دلبری کرده باشد.

1804800

دیدگاه‌ها