کد خبر : 1871955 | 03 اسفند 1401 ساعت 22:08 | 33.3K بازدید | 21 دیدگاه

میلاد کر: برای صعود به جام جهانی امیدواریم

نمی‌دانید کار کردن با خمس چه حس خوبی دارد

کاپیتان تیم جوانان ایران می‌گوید به دنبال کسب سهمیه جام جهانی از طریق جام ملت‌های آسیا هستند.

نمی‌دانید کار کردن با خمس چه حس خوبی دارد

به گزارش “ورزش سه” میلاد کر مدافع باشگاه تراکتور و تیم فوتبال جوانان ایران در خصوص آخرین شرایط تیم جوانان قبل از اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا به خبرنگار ما گفت: تیم ملی در حال حاضر در شرایط خوبی است و تمرینات بدنی و تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و روز به روز در حال پیشرفت هستیم. یکی از خوبی‌های تیم ما این است که همدل هستیم و این را به جرأت می‌توانم بگویم که ما از گروه خودمان صعود می‌کنیم. حتی به جام جهانی هم می‌رسیم. هدف دوم ما قهرمانی در آسیا است.

او که چند هفته قبل در جریان بازی تراکتور و‌ هوادار به شدت آسیب دیده بود، در خصوص روند بهبودی‌ خود گفت: خدا را شکر در حال حاضر حالم خیلی بهتر است، چند روز پیش هم از سرم اسکن گرفتم، اما مسئله خاصی نبوده است. در بازی تیمم در لیگ برتر هم بازی کردم و امروز شرایط خوبی دارم و خدا را شکر خوب هستم. 

کاپیتان تیم ملی جوانان درباره هدف آنها در جام ملت‌ها گفت: هدف اول صعود به جام جهانی است و از نوع تمرین بازیکنان تیم مشخص است که می‌خواهند قهرمان آسیا شوند، چرا که پتانسیل تیم جوانان بالاست. ۲ تا بازی تدارکاتی شبیه‌سازی بازی قطر را داشتیم و می‌دانیم که کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی در خصوص کار کردن زیر نظر پاکو خمس در تراکتور گفت: تمرین و کار کردن با خمس حس بسیار خوبی است و مطمئن هستم هم بنده و هم تیم تراکتور با خمس هر روز پیشرفت خواهیم کرد. او بعد از بازی هوادار که ریکاوری داشتیم با من صحبت کرد و ابراز همدردی داشت و در این مدت کمی که با او کار کردم چیزهای زیادی را یاد گرفتم.

دیدگاه‌ها