کد خبر : 1872033 | 04 اسفند 1401 ساعت 12:49 | 38.5K بازدید | 6 دیدگاه

فیل نویل:

مسی بزرگترین خرید تاریخ ورزش آمریکا می‌شود

فیل نویل، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که اگر لیونل مسی به این باشگاه ملحق شود به بزرگترین خرید تاریخ ورزش آمریکا تبدیل خواهد شد.

مسی بزرگترین خرید تاریخ ورزش آمریکا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او هنوز قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا نرسانده است. 
هرچند مذاکرات درباره تمدید قرارداد او با پی اس جی از سوی مدیران این باشگاه در حال پیگیری است اما بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی مدعی شده‌اند که این بازیکن تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد. 
بسیاری معتقد هستند که تصمیم اصلی این ستاره آرژانتینی بازگشت به بارسلوناست اما شانس اینترمیامی که بخش عمده سهام آن به دیوید بکام تعلق دارد برای جذب او نیز قابل توجه است. 

1803380

فیل نویل که علاقه زیادی به کار با این بازیکن دارد در گفتگو با اتلتیک اظهار داشت: «من فکر می‌کنم خریدن مسی اتفاقی است که حتی از این باشگاه هم بزرگتر است. من فکر می‌کنم این اتفاق حتی از لیگ فوتبال آمریکا هم بزرگتر است. فکر می‌کنم خریدن مسی احتمالا بزرگترین خرید تاریخ ورزش آمریکا خواهد بود.»
سرمربی اینترمیامی درباره توجه بیش از حد رسانه‌ها به مسی و دردسرهایی که ممکن است برای تیمش به وجود بیاید گفت:« احتمالا درخت‌های اطراف زمین تمرین باید بزرگتر شوند. کارهای امنیتی بیشتری باید صورت بگیرد. شرایط سفر متفاوت خواهد شد. هتل‌هایی که در آنها اقامت می‌کنیم باید متفاوت باشند اما مشکلی با هیچ یک از آنها نخواهیم نداشت. این اتفاقی هیجان‌انگیز است اما چالش بسیار بزرگی هم خواهد بود.»

دیدگاه‌ها