کد خبر : 1872101 | 04 اسفند 1401 ساعت 20:40 | 23.1K بازدید | 19 دیدگاه

پل اسکولز:

هیچکس مثل کاسمیرو شبیه روی کین نبوده است

پل اسکولز، ستاره سابق یونایتد، در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل بارسا به ستایش از کاسمیرو پرداخت و این ستاره برزیلی شیاطین سرخ را با روی کین، اسطوره باشگاه، مقایسه کرد.

هیچکس مثل کاسمیرو شبیه روی کین نبوده است

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز از عملکرد کاسمیرو در مدت کوتاهی که از حضورش در یونایتد می‌گذرد بسیار راضی است. او می‌گوید این ستاره برزیلی فراتر از یک هافبک دفاعی است و به سرعت خودش را در تیم اریک تن‌هاخ جا انداخته است.

این اسطوره شیاطین سرخ در مصاحبه با سایت باشگاه کاسمیرو را با یکی دیگر از اسطوره‌های یونایتد مقایسه کرده و گفت هیچکس نمی‌تواند مثل کاسمیرو حضور روی کین را برای شیاطین سرخ تداعی کند.

1805051

اسکولز در این مصاحبه گفت: "کاسمیرو در زمین مثل یک مربی عمل می‌کند. از وقتی او به تیم ملحق شده تفاوت را به خوبی می‌توان احساس کرد. این هافبک برزیلی تجربه عظیمی دارد. به نظرم به اندازه کافی از او به خاطر این بازی‌های تماشایی تقدیر نشده است. من فکر نمی‌کردم او این‌قدر پاسور خوبی باشد. خیلی‌ها از لوکا مودریچ و تونی کروس به عنوان بازی‌سازهای رئال مادرید صحبت می‌کنند ولی این مرد به اندازه کافی قدر ندیده. او یک فوتبالیست استثنایی است.

خیلی این حرف را شنیده‌ام که کاسمیرو بهترین هافبک دفاعی دنیا است. ولی من او را هافبک دفاعی نمی‌دانم. او در یونایتد یک هافبک تمام ‌عیار است که در همه چیز دخالت دارد. شما او را در خط حمله می‌بینید، در حال دفاع کردن می‌بینید و گاهی هم می‌بینید که در حال کنترل بازی است. به نظرم در تمام این سال‌ها هیچکس به اندازه کاسمیرو شبیه به روی کین برای یونایتد بازی نکرده است."

1805052

کاسمیرو به دلیل محرومیت سه جلسه‌ای در بازی‌های قبلی یونایتد در لیگ برتر حضور نداشت ولی او هفته پیش در تساوی 2-2 تیمش مقابل بارسا در نوکمپ نقش مهمی بازی کرد و امشب در بازی مقابل بارسا در اولدترافورد هم در میدان خواهد بود.

1805053

دیدگاه‌ها