کد خبر : 1872114 | 04 اسفند 1401 ساعت 21:42 | 54.2K بازدید | 16 دیدگاه

کری‌خوانی تیم آرژانتینی با عکس معروف مسی (عکس)

باشگاه اتلتیکو کلی‌پول آرژانتین بعد از پیروزی مقابل نیوولز اولدبویز در جام حذفی این کشور برای تیم سابق لیونل مسی با عکس مشهور کاپیتان آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر کری‌خوانی کرد.

کری‌خوانی تیم آرژانتینی با عکس معروف مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیوولز اولدبویز، اولین تیمی که لیونل مسی با پیراهن آن بازی کرده بود، امروز در جام حذفی آرژانتین میزبان اتلتیکو کلی‌پول بود و در این مسابقه 1-0 شکست خورد.

باشگاه کلی‌پول و هوادارانش از پیروزی مقابل نیوولز اولدبویز که در آرژانتین از آن به عنوان شگفتی یاد می‌شود آنچنان خوشحال بودند که برای کری‌ خوانی با حریف از لیونل مسی استفاده کردند.

لیونل مسی با اینکه سال‌ها است در فوتبال اروپا حضور دارد ولی بارها از علاقه خود به باشگاه دوران کودکی‌اش نیوولز اولدبویز صحبت کرده و حتی گفته می‌شود این ابرستاره آرژانتینی در پایان دوران فوتبالی‌اش به این تیم برخواهد گشت تا با پیراهن نیوولز خداحافظی کند.

1805077

حساب توییتر رسمی باشگاه کلی‌پول بعد از پیروزی مقابل نیوولز تصویری مشهور از لیونل مسی در جام جهانی قطر را منتشر کرد که لئو را در حالی که دست‌هایش را کنار گوش‌های خود قرار داده نشان می‌دهد. البته کلی‌پول به جای پیراهن آلبی‌سلسته مسی را با پیراهن راه‌راه سفید و سیاه این تیم به تصویر کشیده بود و خطاب به تیم حریف نوشت: "ببخشید نیوولز، حالا مال ما است."

کلی‌پول پیش از شروع مسابقه‌اش با نیوولز اولدبویز هم با علاقه مسی به این تیم شوخی کرده بود و در یک توییت از لئو پرسیده بود که آیا بازی دو تیم را از پاریس تماشا خواهد کرد؟ توییتر این باشگاه نوشته بود: "دلم می‌خواهد فکر کنم که مسی این بازی را تماشا می‌کند."

1805078

دیدگاه‌ها