کد خبر : 1872181 | 05 اسفند 1401 ساعت 11:46 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

100+21 مسابقه برای نورافکن با سپاهان (عکس)

امید نورافکن رفته‌رفته در حال تبدیل به یکی از اسطوره‌های تیم فوتبال سپاهان است.

100+21 مسابقه برای نورافکن با سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای لیگ نوزدهم بود که امیر قلعه‌نویی، سرمربی وقت طلایی‌پوشان، برای تقویت تیمش یکی از خریدهایش را به امید نورافکن اختصاص داد و این بازیکن را پس از یک فصل حضور ناموفق در شالروآ راضی به حضور در اصفهان کرد.

از آن زمان تاکنون امید نورافکن تبدیل به یکی از بازیکنان شاخص سپاهان و همین‌طور لیگ برتر شده و اگرچه طی این مدت پیشنهادهای متفاوتی دریافت کرده و زمزمه‌های زیادی پیرامون جدایی‌اش مطرح شده، درنهایت و در شرایطی که تصور می‌شده از اردوی طلایی‌پوشان به مقصد یک تیم اروپایی یا استقلال و پرسپولیس جدا شود، تصمیم به تمدید قراداد گرفته و همین 25 روز پیش هم بار دیگر این اتفاق تکرار شد و نورافکن قرارداد خود را تا سال 1404 با سپاهان تمدید کرد.

نورافکن حالا رفته‌رفته در حال تبدیل شدن به یکی از بازیکنان شاخص تاریخ تیم فوتبال و باشگاه است و در این مسیر هر چه جلوتر رفته، محبوبیتش نیز نزد هواداران تیم افزایش پیدا کرده است. او در مصاف برابر ذوب‌آهن صدمین بازی خود را با پیراهن سپاهان تجربه کرد و در دیدار جام حذفی نیز برابر پرسپولیس صدوبیست‌ویکمین حضور خود را در تمام بازی‌ها با پیراهن این تیم تجربه کرد.

1805316
باشگاه سپاهان با طراحی این پوستر به طور ویژه از بازی 100 نورافکن در لیگ برتر برای طلایی‌پوشان یاد کرده است.

دیدگاه‌ها