کد خبر : 1872184 | 05 اسفند 1401 ساعت 11:49 | 41.8K بازدید | 2 دیدگاه

شوخی جالب لایپزیش: عکس بهترین جوان اروپا و هالند!

باشگاه لایپزیش با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی شوخی جالبی با ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، کرد.

شوخی جالب لایپزیش: عکس بهترین جوان اروپا و هالند!

به گزارش "ورزش سه"، یوشکو گواردیول یکی از بازیکنان کلیدی لایپزیش در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی بود. 
سیتی با تک گل ریاض محرز از حریف پیش بود اما این گواردیول بود که گل مساوی تیمش را به ثمر رساند تا همه چیز به بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد موکول شود. 
او با گلی که به ثمر رساند به جوان‌ترین بازیکن کرواتی تبدیل شد که موفق شده در مرحله حذفی لیگ قهرمانان گلزنی کند و ثابت کرد که چرا باشگاه لایپزیش حاضر نیست او را با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو بفروشد. 

1805321

این بازیکن تنها 21 سال دارد اما سطح کیفی فوتبالش واقعا بالاست و همین موضوع توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.
باشگاه لایپزیش بارها نشان داده که ارزش و اهمیت بسیاری برای او قائل است. آن‌ها پیش از بازی با سیتی تصمیم گرفتند که بار دیگر روی توانایی و درخشش این ستاره تیم‌شان تاکید کنند و همزمان شوخی جالبی هم با هالند کرده باشند. 
صفحه رسمی این باشگاه در توییتر عکسی از یکی از تقابل‌های این دو بازیکن در جریان این دیدار منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «یکی از بهترین بازیکنان جوان اروپا و ارلینگ هالند.»

 

دیدگاه‌ها