کد خبر : 1872243 | 05 اسفند 1401 ساعت 18:07 | 16.8K بازدید | 9 دیدگاه

پاتر امیدوارتر شد: ستاره آمریکایی در آستانه بازگشت

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید کریستین پولیشیچ، ستاره مصدوم این تیم، به بازگشت نزدیک شده و در تمرین‌های سبک و گرم کردن بازیکنان این تیم اضافه شده است.

پاتر امیدوارتر شد: ستاره آمریکایی در آستانه بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، از روز 5 ژانویه که در در دیدار با منچسترسیتی مصدوم شد و زمین را ترک کرد دیگر برای آبی‌های لندن به میدان نرفته است.

اما سرمربی او در چلسی، گراهام پاتر، امروز اعلام کرد با اینکه پولیشیچ هنوز قادر به حضور کامل در تمرین‌ها نیست، ولی اخیرا در بخشی از تمرین‌ها شرکت کرده و در گرم کردن کنار هم‌تیمی‌هایش بوده است. سرمربی چلسی می‌گوید این ستاره آمریکایی از هفته آینده با شدت بیشتری در تمرین‌ها حضور خواهد داشت.

1805413

پولیشیچ در جام جهانی قطر در دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا تک‌گل آمریکایی‌ها را به ثمر رساند. او در همان بازی مصدوم شد و زمین را ترک کرد. اما در بازگشت به چلسی او روز پنجم ژانویه در دیدار با منچسترسیتی تنها 22 دقیقه در میدان بود و به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. این ستاره 24ساله حالا بی‌صبرانه منتظر است تا بار دیگر با پیراهن آبی چلسی به میدان برود.

1805414

پاتر امروز در مصاحبه‌ای کوتاه گفت که سزار آسپیلی‌کوئتا، کاپیتان تیمش، که در دیدار مقابل ساوتهمپتون ضربه شدیدی به سرش وارد شده بود هم در بازی این هفته غایب خواهد بود؛ هر چند او با خطری مواجه نیست.

دیدگاه‌ها