کد خبر : 1872267 | 05 اسفند 1401 ساعت 19:43 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

باید جوابگوی هشت ستاره روی پیراهنمان باشیم

پوریا فیاضی می‌گوید بازیکنان پیکان در تیم بسیار خوبی بازی می‌کنند و باید حواسشان به این مسئله باشد.

باید جوابگوی هشت ستاره روی پیراهنمان باشیم

به گزارش "ورزش سه"، امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم پیکان و نیان در ارزیابی این مسابقه گفت: بازی بسیار جانداری بود، نیان تیم پیگیر و هماهنگی بود و پیکان را در دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی و مرحله پلی‌آف اذیت کرد. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

پوریا فیاضی تاکید کرد: این مسابقه جای غفلت نداشت، لحظه‌ای تمرکزمان را در مسابقه از دست می‌دادیم، با مشکل روبرو می‌شدیم. دو ست را بد شروع کردیم و چند امتیاز از نیان عقب افتادیم، اما دو تعویضه‌ها خیلی به پیکان کمک کرد و به ست بازگشتیم.

وی با بیان این‌که مرحله پلی آف برای تیم‌هایی مانند پیکان که برای فینال بسته شده‌اند، مرحله بسیار سختی است، تصریح کرد: سایر تیم‌ها برای دور رفت و برگشت این مرحله انگیزه مضاعف برای شکست مدعیان قهرمانی دارند.

فیاضی با بیان این‌که استرس برای بازیکنان تیم‌های که برای قهرمانی بسته شدند، طبیعی است، گفت: در تیم خوبی بازی می‌کنیم و باید پاسخگو باشیم نسبت به قراردادی که داریم. هشت ستاره روی پیراهن پیکان است و همین امر کار را برایمان در مرحله یک چهارم نهایی بسیار سخت کرد. یقین دارم که در مرحله بعدی با فشار کمتری مسابقات را دنبال می‌کنیم.

بازیکن تیم پیکان درباره مسابقه با هراز در مرحله نیمه‌نهایی گفت: دو بازی در مرحله مقدماتی با این تیم داشتیم که یک برد و یک شکست کسب کردیم. هراز تیم آماده‌ای است و بازیکنانش در فرم بسیار خوبی قرار دارند. برنامه خاصی داریم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

فیاضی در پاسخ به این سؤال که با توجه به فرم فوق العاده‌ای که دارد چرا در تیم ملی حاضر نیست نیز گفت: "من 10، 12 سال بازی‌هایم را برای تیم ملی انجام دادم و دیگر توان این کار را ندارم. همین دو بار بازی کردن در هفته هم به من فشار می‌آورد و حتی امروز با مصدومیت بازی کردم."

دیدگاه‌ها