کد خبر : 1872349 | 06 اسفند 1401 ساعت 11:27 | 100.5K بازدید | 41 دیدگاه

پرسپولیس هنوز حسرت این ستاره را می‌خورد (عکس)

مهاجم بلندقامت سپاهان می‌توانست تا سال‌ها برای پرسپولیس در نوک پیکان حمله درخشان ظاهر شود.

پرسپولیس هنوز حسرت این ستاره را می‌خورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی در شرایطی برگزار شد که هر بار صاحب توپ شدن شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان، آه و حسرت هواداران و کادر فنی پرسپولیس را از نداشتن او به دنبال داشت.

مهاجم چپ پا و سرزنی که در نیم فصل حضور در پرسپولیس به خوبی در ترکیب این تیم جا افتاده بود و یحیی گل‌محمدی و کادرش را به داشتن یک مهاجم نوک تمام عیار امیدوار کرده بود اما در نهایت به دلیل قرارداد با باشگاه سانتاکلارا و توافقی که سپاهان از پس انجام آن برآمد، راهی این باشگاه شد تا حالا دومین فصل حضورش با این تیم را در آماده‌ترین روزهای فوتبالی خود دنبال کند.

شهریار که آقای گلی مشترک این فصل لیگ ایران را هم در اختیار دارد، برابر پرسپولیس نمایش قابل قبولی داشت و هرچند در گل‌ها تاثیر اسمی نداشت اما روی گل دوم به خصوص موثر بود و توانست با مزاحمتی که برای بیرانوند ایجاد کرد، فرشاد احمدزاده را مقابل دروازه خالی قرار دهد.

1805589

در روزهایی که پرسپولیس برای داشتن یک مهاجم نوک چندین هفته در انتظار بررسی گزینه‌های مختلف خارجی ماند، حالا رقیب اصلی‌اش در قهرمانی از فورواردی بهره می‌برد که روزگاری شاگرد یحیی بود و با این تیم به قهرمانی هم رسیده بود.

حالا باید دید در ده هفته پایانی لیگ برتر، شهریار می‌تواند حسرت پرسپولیسی‌ها در از دست دادنش را دوچندان کند یا مهاجمین پرسپولیس بار قهرمانی را برای تیم گل‌محمدی به دوش خواهند کشید.

عکس: وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها