کد خبر : 1872369 | 06 اسفند 1401 ساعت 12:59 | 17K بازدید | 16 دیدگاه

کاسمیرو: بازی در لیگ برتر سخت‌تر از لالیگاست

کاسمیرو، ستاره برزیلی، می‌گوید سطح بازی در لیگ برتر انگلیس با لالیگا متفاوت و بسیار دشوارتر است.

کاسمیرو: بازی در لیگ برتر سخت‌تر از لالیگاست

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو تابستان گذشته و در کمال ناباوری تصمیم گرفت رئال مادرید را ترک کند و به منچستریونایتد ملحق شود، اتفاقی که باعث شوکه شدن بسیاری از هواداران و بازیکنان این تیم شد. 
این بازیکن از زمان پیوستن به جمع شیاطین سرخ عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و اریک تن‌هاخ نیز بارها تاکید کرده که بسیار به او اطمینان دارد و روی حضورش در زمین حساب می‌کند. 
این هافبک برزیلی پیش از این قهرمانی‌های بسیاری را در رئال مادرید تجربه کرده و حالا آماده است تا این دوران درخشان و پرافتخار را در اولدترافورد هم تکرار کند. 
کاسمیرو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه یونایتد اظهار داشت: «من می‌خواهم به عنوان بازیکنی که در این تیم قهرمانی‌های بسیاری به دست آورده شناخته شوم. این مهم‌ترین نکته برای من است. می‌دانیم که قهرمانی خصوصا در لیگ برتر دشوار است چون تعداد بازی‌های سخت زیاد است.

1805050

اما من با تمام وجود به دنبال قهرمانی هستم. این کار آسانی نیست. ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم. با این حال، هدفی که در یونایتد دارم این است که بسیاری من را با قهرمانی‌هایی که به همراه این تیم به دست آوردم بشناسند.»
او درباره تفاوت بازی در لیگ برتر انگلیس و لالیگا گفت: «نمی‌خواهم به هیچ وجه لالیگا را دست‌کم بگیرم اما بازی در انگلیس بسیار دشوارتر است. در اسپانیا معمولا سبک تیکی تاکا را ترجیح می‌دهند. اینجا تغییر بازی از فاز دفاعی به هجومی یا برعکس بیشتر رخ می‌دهد و حرکت هجومی بیشتری هم شکل می‌گیرد.»

دیدگاه‌ها