کد خبر : 1872397 | 06 اسفند 1401 ساعت 14:30 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلخانی بازگشت فوق‌العاده‌ای داشت

رنگرز: شکست گرایی در مصر نقطه عطف او خواهد شد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه محمدرضا گرایی سردار تیم ماست، تأکید کرد: قطعا شکست او در مسابقات مصر زمینه‌ساز کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ خواهد شد.

رنگرز: شکست گرایی در مصر نقطه عطف او خواهد شد

به گزارش "ورزش سه" حسن رنگرز در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره نمایش دور از انتظار محمدرضا گرایی در تورنمنت رنکینگ مصر و شکست سنگین ۸ بر صفر مقابل حریف گرجستانی، اظهار کرد: گرایی یک هفته قبل از اعزام در حین تمرین دچار آسیب‌دیدگی سطحی از ناحیه قرنیه چشم شد و به‌خاطر توصیه پزشک چند روزی تمرین را رها کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: از آنجا که از قبل مقرر شده بود وی عازم رقابت‌های رنکینگ مصر شود، او نیز عازم این مسابقات شد تا اگر شرایط لازم را داشت به مصاف رقبا برود.

وی تصریح کرد: ما برای کسب نتیجه به این تورنمنت نیامدیم و هدف کادر فنی شناخت هر چه بیشتر نقاط ضعف و قوت فرنگی‌کاران در فاصله ۶ ماه مانده تا مسابقات بود. بدون شک محمدرضا گرایی یکی از اسطوره‌های کشتی فرنگی ایران و سردار تیم ملی است. قطعا این اتفاق تجربه جدید و یک نقطه عطف برای او در راه رسیدن به مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۲۳ خواهد بود.

رنگرز درباره علت به میدان نرفتن گرایی در دیدار رده‌بندی این مسابقات، گفت: او به دلیل احساس درد از ناحیه آسیب ‌دیده قرنیه چشم با صلاحدید پزشک به میدان نرفت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد خوب میثم دلخانی پس از ماه‌ها دوری از میادین خاطرنشان کرد: دلخانی بعد از ۱۶ ماه دوری از میادین به دلیل آسیب‌دیدگی آرنج، بازگشت بسیار خوب و پر فروغی داشت و کشتی‌های بسیار خوبی را از خود نشان داد. او در این رقابت‌ها ۲ مدال‌دار جهان از مولداوی و گرجستان را در یک روز شکست داد و نشان داد روزهای بسیار خوبی را پیش رو دارد.

رنگرز در پایان با اشاره به عملکرد خوب محمدهادی ساروی و کسب مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم، گفت: ساروی بر اساس برنامه روند آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند. او ۴ مبارزه سنگین را در این مسابقات پشت سر گذاشت و نمایش بسیار خوبی داشت. هدف ما از حضور در این رویداد علاوه بر بحث ارتقای رنکینگ کشتی‌گیران، این بود که نفراتمان طبق برنامه برای حضور در رویدادهای بین‌المللی به میدان بروند و مهیای مبارزه در میادین رسمی شوند.

دیدگاه‌ها