کد خبر : 1872406 | 06 اسفند 1401 ساعت 16:21 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

زد و خورد و درگیری در بازی سایپا و مس شهربابک

در جریان دیدار سایپا و مس شهربابک، اتفاقات عجیبی روی سکوهای استادیوم پاس قوامین رخ داد.

زد و خورد و درگیری در بازی سایپا و مس شهربابک

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول، تیم‌های سایپا و مس شهربابک در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با درگیری‌های عجیبی روی سکوهای استادیوم همراه بود.

در دقایق پایانی نیمه نخست که خودروسازان با یک گل پیش بودند، روی اشتباه مهرداد بشاگردی، سنگربان سایپا، تیم مهمان صاحب یک موقعیت خوب شد که این فرصت از دست رفت. پس از این اتفاق، بشاگردی خودش را روی زمین انداخت و با اعلام اینکه دچار مصدومیت شده، بازی را متوقف کرد.

1805662

این حرکت گلر سایپا، با اعتراض یکی از تماشاگران حاضر در استادیوم، که به نظر می‌رسد از نزدیکان و دست‌اندرکاران تیم مس شهر بابک باشد، همراه شد. جایی که او به بشاگردی معترض شده و کلمات نه چندان مناسبی را به کار برد. صدای اعتراض او در سکوت ورزشگاه اکباتان پیچید و حتی محمود فکری، سرمربی سایپا نیز رو به جایگاه تماشاگران کرده و نسبت به جملات به کار برده شده، معترض شد.

1805663

این اتفاقات سبب شد تا درگیری لفظی میان برخی از عوامل دو تیم و آن تماشاگر معترض رخ دهد. پس از دقایقی و با سوت پایان بازی در نیمه نخست، درگیری‌ها شدت یافت و دست‌اندرکاران دو تیم که روی سکوهای ورزشگاه حضور داشتند، وارد درگیری‌های شدید فیزیکی شدند.

1805664

مأمورین حاضر در ورزشگاه نیز سخت تلاش کردند تا مانع از افزاش تنش‌ها روی سکوها شوند و افراد درگیر از جمله شخصی که از عوامل تیم مس شهربابک و آغازکننده درگیری‌ها بود را از استادیوم خارج کنند. در این درگیری‌ها، تعدادی از افراد حاضر در قسمت جایگاه، دچار خونریزی شدند و پس از گذشت دقایقی، نظم به سکوها بازگشت.
 

ویدئو: 273515

دیدگاه‌ها