کد خبر : 1872417 | 06 اسفند 1401 ساعت 16:45 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

خلیج‌فارس ماهشهر ۱ - شهرداری همدان ۰

لیگ یک/ نقشه نجات با مهره قهرمانی استقلال خوزستان!

خلیج فارس ماهشهر با گل پنالتی رحیم زهیوی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

لیگ یک/ نقشه نجات با مهره قهرمانی استقلال خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ آزادگان، خلیج فارس ماهشهر میزبان شهرداری همدان بود. خلیج فارس که در این فصل به لیگ یک صعود کرده، وضعیت خوبی در جدول ندارد و قعرنشین است.

این مسابقه برای بازیکنان خلیج فارس اهمیت بسیاری داشت، اما از طرفی شهرداری همدان که با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم قرار داشت در اندیشه بهبود وضعیت خود در جدول بود و نمی‌خواست دست خالی ماهشهر را ترک کند.

در دقیقه ۷۳ این بازی خلیج فارس صاحب یک ضربه پنالتی شد و رحیم زهیوی، مهاجم شناخته شده خلیج فارس پشت توپ ایستاد. زهیوی موفق شد دروازه پرویز کریمی را در دقیقه ۷۵ باز کند و شادی را به اردوی تیمش آورد.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها گذر نکرد تا خلیج‌فارس به یک برد ارزشمند با گل زهیوی دست پیدا کند. رحیم زهیوی ۳۳ ساله که گل قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم را زده و مانع قهرمانی پرسپولیس شده بود این روزها در خلیج فارس توپ می‌زند و امیدوار است به حفظ سهمیه این تیم ماهشهری کمک کند.

خلیج فارس با این برد ارزشمند ۱۶ امتیازی شد و علی‌رغم قعرنشین ماندن با چوکا هم‌امتیاز شد. شهرداری همدان نیز با همان ۲۴ امتیاز فعلا یازدهم است.

دیدگاه‌ها