کد خبر : 1872418 | 06 اسفند 1401 ساعت 17:20 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

ابهام در فروش یونایتد: آورام گلیزر فردا به ومبلی می‌رود

آورام گلیزر، مالک آمریکایی منچستریونایتد، که در شش ماه گذشته در هیچ یک از بازی‌های این تیم شرکت نکرده بود فردا برای تماشای دیدار شیاطین سرخ در فینال جام اتحادیه در ومبلی خواهد بود.

ابهام در فروش یونایتد: آورام گلیزر فردا به ومبلی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در روزهای گذشته اخبار زیادی از روند فروش باشگاه منچستریونایتد به گوش می‌رسد، اما با مشخص شدن حضور یکی از مالکان آمریکایی باشگاه در دیدار فردای یونایتد مقابل نیوکسل، رسانه‌های انگلیسی ابهاماتی درباره متوقف شدن احتمالی این روند مطرح کرده‌اند.

سایت اتلتیک به نقل از منابع نزدیک به منچستریونایتد اعلام کرد آورام گلیزر فردا به ورزشگاه ومبلی خواهد رفت تا از نزدیک شاهد تلاش شیاطین سرخ برای فتح یک جام و قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس باشد. این در حالی است که او و برادرش که مالکان باشگاه هستند در شش ماه گذشته برای تماشای هیچیک از دیدارهای یونایتد در ورزشگاه حضور نداشته‌اند.

1805676

این خبر در حالی مطرح می‌شود که باشگاه در مرحله‌ای حساس از روند واگذاری قرار دارد و مذاکرات فشرده‌ای در روزهای گذشته جریان داشته است. در حالی که به نظر می‌رسید به زودی دوران مالکیت تقریبا 18 ساله خانواده گلیزر بر این باشگاه به پایان می‌رسد، اما منابع انگلیسی می‌گویند حضور آورام گلیزر در ومبلی احتمال پیامی خطاب به برخی خریداران احتمالی است.

آخرین باری که آورام یک مسابقه منچستریونایتد را از نزدیک تماشا کرد هفته اول فصل جاری بود که شیاطین سرخ در مقابل برایتون 2-1 شکست خوردند. با توجه به تنشی که بین اکثریت هواداران یونایتد و این خانواده آمریکایی وجود دارد آن‌ها به ندرت برای تماشای بازی‌ها در ورزشگاه حاضر می‌شوند. 

دیدگاه‌ها