کد خبر : 1872454 | 06 اسفند 1401 ساعت 21:10 | 36.8K بازدید | 5 دیدگاه

فکری کتش را برای بشاگردی در آورد (عکس)

در اواخر نیمه اول دیدار سایپا و مس شهربابک اتفاقاتی رخ داد که این مسابقه را به جنجال کشید.

فکری کتش را برای بشاگردی در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سایپا 34 امتیازی برای از دست ندادن رتبه دوم به این مسابقه وارد شده بود و در سوی دیگر مس شهربابک با 28 امتیاز امیدوار به پیروزی در این دیدار خارج از خانه و حفظ فاصله با تیم‌هایی بود که برای دومین سهمیه لیگ برتری تلاش می‌کنند.
این مسابقه اگرچه با نمایش بهتر شاگردان وحید رضایی به دقیقه 43 رسید، ولی فرصت‌طلبی رضا خالقی‌فر سبب شد تا یک پنالتی نصیب تیمش شود و این پنالتی با ضربه مطمئن حسن شوشتری به گل تبدیل شد.
پس از این گل افتادن بشاگردی به زمین پس از حمله‌ای که مسی‌ها داشتند، سبب عصبانیت یکی از سکونشینان و توهین با صدای بلند به این دروازه‌بان شد که آغاز حواشی‌ای 10 دقیقه‌ای را در ورزشگاه دستگردی اکباتان را رقم زد؛ حواشی‌ای که بخشی از آن نیز اعتراض محمود فکری به آن شخص و فحاشی‌اش به بشاگردی بود و پس از این اعتراض تند سرمربی سایپا بود که زد و خوردی روی سکوهای ورزشگاه در حمایت از سنگربان نارنجی‌پوشان شکل گرفت.

1805755

درنهایت این درگیری فیزیکی درحالی‌که سوت پایان نیمه اول زده شده بود و اعضای دو تیم به رختکن رفته بودند، فروکش کرد و شاگردان محمود فکری هم با ارائه یک نمایش هوشمندانه و البته دفاعی در پایان موفق به کسب سه امتیاز سرنوشت‌ساز از این مسابقه شدند تا 37 امتیازی شوند و پس از شمس آذر که خودش را از سایر تیم‎‌ها جدا کرده، بخت دوم صعود به لیگ برتر در پایان هفته بیست و دوم باشد.

دیدگاه‌ها