کد خبر : 1872488 | 06 اسفند 1401 ساعت 23:51 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی هنوز نمی‌تواند بازی کند

هافبک ایرانی الوکره برای سومین مسابقه پیاپی دور از لیست بازیکنان این تیم بود.

ابراهیمی هنوز نمی‌تواند بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوکره در شرایطی از ساعت ۲۰ امشب در یک مسابقه خارج از خانه مقابل الشمال قرار گرفت و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد که امید ابراهیمی، هافبک ایرانی این تیم مثل دو دیدار اخیرشان دور از فهرست بازیکنان بود و باز هم مصدومیت اجازه نداد در ترکیب قرار بگیرد.

امید ابراهیمی سه هفته قبل در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر پس از حدود دو ماه به ترکیب ابتدایی الدحیل بازگشت ولی پس از دو بار احساس مصدومیت در ۴۵ دقیقه ابتدایی، در شروع نیمه دوم تعویض شد و پس از آن دیگر شرایط بازی را به دست نیاورده و دور از لیست تیمش است.

هافبک ایرانی الوکره که در هشت مسابقه فصل جاری لیگ ستارگان قطر دو گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و یک پنالتی هم گرفته، طی دو دیدار اخیرشان مقابل قطر اس. سی و ام‌صلال نتوانست به دلیل آسیب‌دیدگی به میدان برود که این روند در بازی امشب برابر الشمال نیز برای او ادامه پیدا کرد.

الوکره درحالی‌که امید ابراهیمی را برای ششمین بار در طول فصل جاری لیگ ستارگان قطر به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی در اختیار نداشت، نتوانست مثل پنج بازی گذشته‌اش به پیروزی دست پیدا کند و به تساوی بدون گل مقابل الشمال رضایت داد تا ۲۰ امتیازی شود و در جایگاه ششم جدول این رقابت‌ها بایستد.

دیدگاه‌ها