کد خبر : 1872518 | 07 اسفند 1401 ساعت 08:00 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

شناگر کم بینای ایران: نقره نه، فقط طلا!

تنها شناگر کم بینا اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: با تمرینات خوبی که طی یکسال گذشته پشت سر گذاشتم و با انگیزه و روحیه بالایی که دارم تنها به قهرمانی در بازیهای پاراآسیایی فکر می‌کنم.

شناگر کم بینای ایران: نقره نه، فقط طلا!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدحسین کریمی اظهار کرد: با توجه به این که تنها شناگر کم‌بینا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی در حال حاضر من هستم و براساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک شانس کسب مدال نقره این بازیها را در صدمتر کرال سینه و پشت دارم، طی یکسال گذشته سعی کردم تمرینات فشرده و سنگینی را انجام دهم تا در مسابقات جهانی فرانسه یا برلین آلمان که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود جایگاه خود را تا کسب مدال طلا ارتقاء دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر تحت حمایت فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک هستید، گفت: چون تنها سهمیه بازیهای پاراآسیایی را دارم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک حمایت خوبی از من دارند و هیچ مشکلی برای پیگیری تمریناتم در استخر آزادی و یا مجموعه ورزشی هرندی ندارم و شرایط راضی کننده است.

تنها شناگر کم بینا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی کشور که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد یا خیر؟ تصریح کرد: این مسابقات چون آخرین فرصت برای شناسایی نفرات اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی است و تحت نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، سعی دارم در صورت امکان با رکوردشکنی در دو ماده کرال پشت و سینه بهترین جایگاه را کسب کنم و به عنوان شناگر شانس کسب مدال طلا نه نقره در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شرکت کنم.

کریمی در پایان در ارزیابی از رکوردش طی یکسال گذشته، گفت: با تمرینات خوبی که داشتم با ارتقاء رکورد مواجه بودم و پیشرفت خوبی طی یکسال گذشته داشتم، امیدوارم این روند تا زمان اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ادامه داشته باشد تا بهترین جایگاه را در این دو ماده به خود اختصاص دهم.

دیدگاه‌ها