کد خبر : 1872520 | 07 اسفند 1401 ساعت 08:38 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

امین بالاخره کارت پایان خدمت می‌گیرد؛

اسماعیل نژاد و‌ خدمت سربازی: پایان یک داستان عجیب

با اعلام باشگاه پاس گرگان امین اسماعیل نژاد بالاخره کارت پایان خدمت خود را دریافت کرد.

اسماعیل نژاد و‌ خدمت سربازی: پایان یک داستان عجیب

به گزارش "ورزش سه"، یقینا امین اسماعیل‌نژاد یکی از پدیده‌های ایران و حتی کل مسابقات لیگ ملت‌ها بود. او کار خود را در آن مسابقات به عنوان ذخیره صابر کاظمی آغاز کرد اما در همان هفته اول توانست خود را به ترکیب شروع‌کننده تیم ملی تحمیل کند.

امین اسماعیل‌نژاد در بازی‌هایی که در لیگ ملت‌ها به میدان رفت، نمایش‌هایی فراتر از حد انتظار داشت تا جایی‌که حتی بعد از دیدار ایران و لهستان سرمربی سابق لهستانی‌ها یعنی ویتال هینن اعتراف کرد که امین بهترین بازیکن لیگ ملت‌هاست و نمی‌داند او تا الان کجا بوده است.

بعد از تمام کش و قوس‌هایی که وجود داشت، در نهایت ادامه خدمت سربازی اسماعیل نژاد بخشیده نشد تا او در این فصل برای پاس گرگان به میدان برود. حضوری که اتفاقا باعث شد پاس گرگان به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران صعود کند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر ادامه دار بودن خدمت سربازی اسماعیل نژاد تا سال 1403 مطرح شد که البته این ستاره ملی‌پوش آن را تکذیب کرد. همین اتفاق هم رخ داد و روز گذشته باشگاه پاس گرگان اعلام کرد با مساعدت فرماندهان انتظامی استان گلستان و فراجا بعد از پایان لیگ برتر والیبال ایران به اتمام می رسد و او بالاخره کارت پایان خدمت خود را دریافت می‌کند؛ پایان یک داستان عجیب و پر سر و صدا که چند ماه طول کشید.

دیدگاه‌ها