کد خبر : 1872526 | 07 اسفند 1401 ساعت 09:16 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای عجیب در هیئت ژیمناستیک استان تهران

ناهماهنگی میان فدراسیون ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، باعث یک اتفاق عجیب در هیئت ژیمناستیک پایتخت شد.

ماجرای عجیب در هیئت ژیمناستیک استان تهران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بلاتکلیفی هیئت ژیمناستیک استان تهران طولانی شده  و ظاهراً قرار نیست به این هیئت سر و سامان داده شود. سید علی حسینی سرپرست این هیئت که از اوایل خرداد ماه به این سمت منصوب شده بود و بیش از 6 ماه این مسئولیت را بر عهده داشت، روز 13 دی ماه از سمتش استعفا کرد و نامه آن را به عابد حقدادی سرپرست فدراسیون داد.

این استعفا مورد موافقت حقدادی قرار گرفت، اما تاکنون به دلیل اختلاف نظری که میان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون ژیمناستیک وجود دارد، هنوز فرد جدیدی معرفی نشده است.

با گذشت کمتر از دو ماه از این موضوع، اتفاق جدیدی در هیئت رخ داده است. ظاهراً این استعفا بلافاصله مورد موافقت حقدادی قرار گرفته، اما اداره کل ورزش تهران راضی به این کار نبوده است. بر همین اساس نیز، هفته گذشته یک تماس از سوی اداره کل با حسینی گرفته شده و از او خواسته می‌شود تا به هیئت بازگردد و زمام امور را تا زمان برگزاری انتخابات هیئت برعهده داشته باشد.

حسینی با دانستن این موضوع که استعفایش از سوی فدراسیون مورد پذیرش قرار گرفته و البته در اتوماسیون اداری ثبت نشده است، به محل هیئت می‌رود، اما با پیغامی از سوی دبیر فدراسیون مواجه می‌شود که حضورش غیر قانونی است و این مسئله حتی ممکن است منجر به قطع اتوماسیون اداری هیئت شود.

1662282

استدلال مسئولان فدراسیون این است که این نهاد باید درباره چنین استعفاهایی تصمیم‌گیری کند، نه اداره کل. همین مسئله نیز باعث می‌شود تا حسینی با ناراحتی محل هیئت را ترک کند.

نکته مهم این است که هر کدام از این دو نهاد یعنی فدراسیون ژیمناستیک و اداره کل استان تهران فرد خاصی را برای سرپرستی در نظر دارند که طرف مقابل این مسئله را قبول نمی‌کند. همین موضوع باعث شده تا فعلاً هیچکس به عنوان سرپرست منصوب نشود.

همه این جریانات در شرایطی است که تاییدیه نفرات ثبت‌نام کننده برای شرکت در انتخابات هیئت ژیمناستیک تهران وصول شده است. با توجه به این شرایط باید یک نفر به عنوان سرپرست منصوب شود و پس از آن، انتخابات نیز به سرعت برگزار می‌شود تا این هیئت نیز از بلاتکلیفی بیرون برود. ضمن اینکه انتخابات فدراسیون نیز روز 24 اسفند برگزار می‌شود و هیئت ژیمناستیک تهران فقط در صورت داشتن رئیس می‌تواند صاحب رأی در مجمع انتخاباتی فدراسیون باشد.

دیدگاه‌ها