کد خبر : 1872534 | 07 اسفند 1401 ساعت 09:40 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

یک اتفاق خاص و عجیب مس کرمان - ذوب آهن

تیم‌های ذوب آهن و مس کرمان اولین بازی هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

یک اتفاق خاص و عجیب مس کرمان - ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"،اما دو تیم که بعد از 9 سال در این ورزشگاه و در جریان رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند، خاطرات جالب و عجیبی از بازی در این ورزشگاه برابر هم دارند.
در اردیبهشت سال 89 دو تیم ذوب آهن و مس کرمان اولین مصاف دو تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را برابر یکدیگر در همین ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند که یک بازی خاص برای فوتبال ایران محسوب می شد.
در آن بازی ذوب آهن در اصفهان مس ده نفره را با یک گل شکست داد تا پس از این پیروزی تا فینال بازی های لیگ قهرمانان آسیا آن سال هم پیش برود.
اما این تنها بازی خاص دو تیم برابر یکدیگر نبود و در پائیز همان سال دو تیم در جریان بازی‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که اشتباهات فاحش داوری در آن بازی سبب شد در یک اتفاق نادر، فدراسیون فوتبال پس از اتمام آن بازی حکم به تجدید دیدار آن ها بدهد که یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ لیگ برتر ایران محسوب می شد!
در آن بازی عجیب در حالی که بازی بدون گل مساوی در جریان بود، داور برای مس کرمان اعلام پنالتی کرد که ادینهو با مکث در زدن ضربه این پنالتی را به گل تبدیل کرد و در حالی که داور می‌بایست دستور تکرار ضربه را می‌داد اما پس از این ضربه خطای دو ضرب برای تیم ذوب آهن اعلام کرد تا یک اشتباه فاحش انجام دهد و از شانس بد او توپ برگشتی هم برای ذوب آهن تبدیل به گل شود.
این موضوع سبب شد که فدراسیون به واسطه این اشتباه عجیب داوری و نقض قوانین حکم به تجدید دیدار دو تیم پس از اتمام آن بازی دهد.

دیدگاه‌ها