کد خبر : 1872590 | 07 اسفند 1401 ساعت 13:19 | 14.4K بازدید | 26 دیدگاه

تن‌هاخ: فرگوسن بهترین الگو برای من و تمام انسان‌هاست

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از سر الکس فرگوسن به خاطر فرهنگی که در این تیم بر جای گذاشته تمجید کرد.

تن‌هاخ: فرگوسن بهترین الگو برای من و تمام انسان‌هاست

به گزارش"ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه شب باید در فینال رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف نیوکسل برود و بازیکنان این تیم مصمم هستند که جام قهرمانی این مسابقات را به خانه ببرند. 
شیاطین سرخ تحت هدایت تن‌هاخ بار دیگر در حال بازگشت به دوران اوج هستند. او که رابطه بسیار نزدیکی با فرگوسن دارد، اخیرا در حال صرف شام با این مربی اسطوره‌ای یونایتد در منچستر هم دیده شد. 
این مربی هلندی درباره فرگوسن به اسکای اسپورت گفت: «او با کاری که انجام داده (و نه کلماتش) روی من تاثیرگذار بوده است. من فکر می‌کنم او میراثی از خودش بر جای گذاشت و آن میراث تلاش یونایتد برای رسیدن به پیروزی و فرهنگ قهرمانی‌ای است که در این تیم ایجاد کرده است. 

1806005

فکر می‌کنم که او بهترین الگو برای همه انسان‌هاست اما بیشتر از همه برای ما که در یونایتد هستیم. او الگوی بزرگی است و ما امیدواریم که بتوانیم با کسب جام قهرمانی در روز یکشنبه سربلندش کنیم.»
تن‌هاخ درباره دیداری که با فرگوسن داشت اضافه کرد: «این باعث افتخار من بود. همیشه از صحبت با او لذت می‌برم چون دانش و تجربه بسیار زیادی دارد. او می‌خواهد دانشش را به اشتراک بگذارد، کمک کند و حمایت کند. رفتارهای او باعث می‌شود شما حس کنید که اینجا باشگاه او است. او تعهد بسیاری به یونایتد دارد و از ما می‌خواهد خوب کار کنیم.»
 

دیدگاه‌ها