کد خبر : 1872689 | 07 اسفند 1401 ساعت 23:48 | 83.2K بازدید | 18 دیدگاه

اینجا هستم تا همه جام‌ها را بگیرم؛

پیغام خطرناک سرمربی الهلال به رونالدو!

سرمربی آرژانتینی الهلال می‌گوید با توجه به شرایطی که این باشگاه عربستانی فراهم کرده، او وظیفه دارد تمام عناوین قهرمانی را از آن خود کند.

پیغام خطرناک سرمربی الهلال به رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان با پیروزی 7-0 برابر الدحیل به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. رامون دیاز در نشست خبری پس از بازی گفت: امشب پرقدرت ظاهر شدیم و الهلال مستحق پیروزی بود. من از نتیجه پرگل بسیار خوشحالم، اما این بدان معنا نیست که الدحیل تیم آسانی است. از نظر من بازیکنان، هواداران و آرامش ذهنی، پشت پیروزی پرگل امروز مقابل الدحیل بودند.

رامون دیاز با اشاره به تقابل الهلال و اوراواردز در سال 2017 که در آن تیم عربستانی با شکست 2-1 مقابل تیم ژاپنی در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند، در خصوص رویارویی دوباره با این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به دنبال قهرمانی و تکرار عنوان خودمان هستیم. ما در بازی قبلی مقابل این تیم شرایط سختی را پشت سر داشتیم.

وی افزود: در آن مسابقه کارلوس ادواردو برزیلی مصدوم شد و بازیکنان چندین موقعیت را از دست دادند، اما برای فینال پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی الهلال تأکید کرد: من به عنوان سرمربی باشگاه الهلال، باید به تمام عناوین قهرمانی دست پیدا کنم، چرا که مدیریت باشگاه همه چیز را فراهم کرده است.

دیاز در پایان گفت: باشگاه الهلال پس از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، حالا برای قهرمانی در لیگ عربستان و جام پادشاهی تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها