کد خبر : 1872691 | 08 اسفند 1401 ساعت 00:00 | 55.7K بازدید | 16 دیدگاه

چرا پاس ندادی که گل سوم را بزنیم؟

درگیری خوشایند در جشن قهرمانی یونایتد! (عکس)

کاسمیرو حتی در جشن قهرمانی هم برونو فرناندز را رها نکرد و بابت تک‌روی این بازیکن، بحث و جدل مفصلی را با او انجام داد.

درگیری خوشایند در جشن قهرمانی یونایتد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته منچستریونایتد موفق شد با پیروزی 2-0 قهرمانی کارابائو کاپ، جام اتحادیه، را به دست آورد و اولین قهرمانی خود با هدایت اریک تن هاخ را جشن بگیرد. در این بازی کاسمیرو گل نخست شیاطین سرخ را به ثمر رساند و شش دقیقه بعد، مدافع حریف به اشتباه دروازه خودی را گشود تا منچستر راحت‌تر از آنچه فکرش را می‌کرد، جام اتحادیه را به دست بیاورد.

در پایان بازی، در حالی که منچستری‌ها اولین قهرمانی فصل خود را جشن می‌گرفتند، دوربین بازیکنان این تیم را دنبال می‌کرد تا واکنش آن‌ها را نشان دهد. در لحظاتی که مارتینز و تن هاخ مشغول رقص و پایکوبی بودند، کارگردان دوربین را روی دو ستاره یونایتد قفل کرد تا بحث آن‌ها را به تصویر بکشد.

ماجرا از این قرار بود که کاسمیرو با صورت کاملا جدی به برونو فرناندز نزدیک شده بود و در مورد موقعیت از دست رفته او در آخرین دقایق بازی، ستاره شماره هشت شیاطین سرخ را مواخذه می‌کرد. اگرچه مکالمه این دو بازیکن به صورت کامل افشا نشده، اما فوتبال دیلی در این خصوص نوشته که کاسمیرو انتظار داشت برونو در این لحظه بازیکن هم‌تیمی را صاحب توپ کند.

1806203

آخرین موقعیت منچستریونایتد روی یک توپ‌گیری و ضدحمله به دست آمد و در حالی که برونو فرناندز می‌توانست با پاس به جیدون سانچو، زمینه‌ساز گل سوم تیم شود، خودش به توپ ضربه زد تا کاریوس توپ را به کرنر بفرستد. به نظر می‌رسد این فرصت‌سوزی بزرگ به مذاق کاسمیرو خوش نیامد و او که از انتهای زمین بازی را تماشا می‌کرد، در خلال جشن قهرمانی این نکته را به برونو انتقال داد.

فرناندز در ابتدا تصور می‌کرد کاسمیرو برای شوخی و خنده به سراغش آمده، اما زمانی که در یافت بحث جدی است، به کاسمیرو پاسخ داد و تلاش کرد ستاره سابق رئال مادرید را به نوعی قانع کند. در همین لحظات مک تومینی که خود نیز یک فرصت دیگر را از دست داده بود، وارد صحنه شد و در حالی که روی سر برونو دست می‌کشید، تلاش کرد تا جو را آرام کند.

البته این موضوع به درگیری و حاشیه خاصی منجر نشد، اما به هر حال نشان داد که کاسمیرو که جام‌های زیادی را با رئال مادرید تصاحب کرده، چه وسواس جالبی روی نمایش دیگر بازیکنان تیم دارد و تلاش می‌کند کیفیت فنی آن‌ها را افزایش دهد.

1806204

روی کین، هافبک دفاعی سابق منچستریونایتد که به عنوان مفسر بازی امشب شیاطین سرخ را تحلیل می‌کرد، در خصوص این صحنه صحبت‌های مفصلی را انجام داد و گفت: «آیا آن‌ها مشغول دعوا هستند؟ من این را دوست دارم، این رفتار را دوست دارم. اینکه در مورد چیزی صحبت می‌کنند، نشان می‌دهد که به نمایش تیم اهمیت می‌دهند. این بسیار خوب است.»

منچستریونایتد روز چهارشنبه در چارچوب جام حذفی انگلیس به مصاف وستهم خواهد رفت و سپس در بازی حساس لیگ برتر رودرروی لیورپول خواهد ایستاد که باتوجه به یک بازی کمتر شاگردان تن هاخ نسبت به منچسترسیتی، این دیدار از اهمیت بسیار زیادی برای منچستری‌ها برخوردار است.

دیدگاه‌ها