کد خبر : 1872784 | 08 اسفند 1401 ساعت 12:27 | 18.1K بازدید | 6 دیدگاه

تمرکز، بعد از رد پیشنهاد برنامه برای تیم ملی (عکس)

مهدی تارتار بعد از رد پیشنهاد ارائه برنامه برای تیم ملی، آماده هدایت تیمش مقابل مس کرمان است.

تمرکز، بعد از رد پیشنهاد برنامه برای تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن امروز در یکی از حساسترین بازی‌های فصل خود رودرروی مس کرمان قرار خواهد گرفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که در روزهای اخیر سرمربی سبزپوشان اصفهانی به واسطه نامه محرمانه فدراسیون فوتبال در کانون توجهات قرار داشته است.

تارتار که همچون قلعه‌نویی، نکونام، مجیدی و فرکی نامه درخواستی فدراسیون برای ارائه برنامه جهت حضور روی نیمکت تیم ملی را دریافت کرده بود، چند روز پس از دریافت این نامه، بدون ارسال برنامه به فدراسیون، انصراف خود از هدایت تیم ملی را اعلام کرد.

1806382

نکته جالب اینکه تارتار در واکنش خود ضمن تشکر از فدراسیون بابت اعتماد به او، از تصمیم‌گیران فوتبال پرسید که چرا علی دایی و یحیی گل‌محمدی در فهرست گزینه‌های تیم ملی حضور نداشتند؟

با این حال بعد از چند روز پاماجرا، روز گذشته تارتار در نشست خبری اعلام کرد که تمام تمرکزش روی ذوب‌آهن است و نسبت به این تیم متعهد خواهد ماند. او حالا امیدوار است در بازی حساس مقابل مس کرمان تیمش را به پیروزی برساند.

این در حالی است که سبزپوشان اصفهانی در صورت پیروزی مقابل مس کرمان، 23 امتیازی خواهند شد و شانس حضور در جایگاه دهم جدول را خواهند داشت.

عکس: رسول معمار

دیدگاه‌ها