کد خبر : 1872794 | 08 اسفند 1401 ساعت 12:38 | 63.2K بازدید | 27 دیدگاه

واکنش کین به رقص تن‌هاخ: باید استعفا بدهی!

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، با شادی اریک تن‌هاخ پس از قهرمانی این تیم در جام اتحادیه شوخی کرد.

واکنش کین به رقص تن‌هاخ: باید استعفا بدهی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تحت هدایت تن‌هاخ در حال بازگشت به دوران اوج است و شب گذشته موفق شد با پیروزی برابر نیوکسل در دیدار فینال جام اتحادیه قهرمان این رقابت‌ها شود. 
این قهرمانی اهمیت بسیاری برای شیاطین سرخ و این مربی هلندی داشت و او هم پس از سوت پایان بازی به جمع بازیکنانش پیوست تا در کنار آنها مشغول خوشحالی و پایکوبی شود. 
اسکای اسپورت پس از اهدای جام مشغول مصاحبه با او بود و در حالی که روی کین و ژینولا هم در کنارش حضور داشتند، تصاویر مربوط به رقصیدن تن‌هاخ با آنتونی و لیساندرو مارتینز را پخش کرد. 

1806400

همین اتفاق باعث شد که روی کین مثل همیشه واکنش جالبی به این حرکت او داشته باشد. این اسطوره یونایتد به شوخی گفت: «تو باید پس از چنین کاری واقعا استعفا بدهی! تو باید استعفا بدهی. همین امشب!»
تن‌هاخ هم در پاسخ به این شوخی اظهار داشت: «هرگز استعفا نخواهم داد! قبلا هم این کار را کرده بودم. ما در کنار هم تاریخ‌سازی کردیم و امیدواریم که بتوانیم باز هم این اتفاقات و این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم.»
منچستریونایتد در حالی شب گذشته قهرمان جام اتحادیه شد که در لیگ برتر هم در فاصله هشت امتیازی آرسنال صدرنشین قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها