کد خبر : 1872796 | 08 اسفند 1401 ساعت 13:00 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دختران قایقران به دنبال جذب اسپانسر!

مربی تیم ملی رویینگ ایران اعلام کرد که دختران به دنبال پیدا کردن اسپانسر هستند تا بتوانند در لیگ شرکت کنند.

دختران قایقران به دنبال جذب اسپانسر!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هما خاتمی درباره‌ی اینکه دختران رویینگ به دنبال پیدا کردن اسپانسر برای حضور در لیگ برتر قایقرانی هستند، بیان کرد: لیگ هفته آینده است اما حتی دختران ملی‌پوش ما هم تیم ندارند و تا همین الان که با شما صحبت می کنم هیچ تیمی قبول نکرده است که دختران را حمایت کند. من می‌دانم شرایط  اقتصادی خوب نیست اما حداقل حمایت را می‌توانند انجام می دهند. در حال حاضر ورزشکار و مربی در به در دنبال پیدا کردن اسپانسر هستند تا تیم تشکیل دهند. اوضاع واقعا بد است. خود من تا نیمه شب دائم در حال صحبت بودم تا اسپانسر پیدا کنم.

خاتمی با اشاره به گلایه دختران رویینگ سوار زنجان از نبود امکانات در استانشان گفت: نفرات دوم و سوم تیم ملی برای زنجان هستند اما امکاناتی در زنجان نداریم. تیم جوانان ما دو هفته زودتر از قهرمانی کشور به تهران آمد تا بتواند در دریاچه آزادی تمرین کند. هزینه یک هفته با فدراسیون بود و هزینه هفته دوم با خودشان. با این حال در همین شرایط نتایج خوبی در قهرمانی کشور گرفتند.

او ادامه داد: مهسا جاور مدال طلا و زینب نوروزی برنز قهرمانی آسیا 2022 را گرفتند و من هم مربی تیم ملی بانوان بودم اما شاید باورتان نشود، سه میلیون تومان به جاور و دو میلیون تومان به نوروزی پرداخت کردند. در واقع مسئولان مبلغ ناچیزی دادند و عکس گرفتند و رفتند و دیگر هیچ خبری از آنها نشد. در استان‌های دیگر می‌بینیم که همه ارگان‌ها حمایت می‌کنند و اسپانسر دارند اما ورزشکاران در زنجان واقعا حمایت نمی شوند.

دیدگاه‌ها