کد خبر : 1872836 | 08 اسفند 1401 ساعت 15:36 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

عالمی: معیار گزینه‌های تیم ملی را نمی‌دانم

داور نتوانست تشخیص دهد و ساکت الهامی اخراج شد!

مربی هوادار می‌‌گوید داور بازی قبلی مقابل مس رفسنجان به جای یک نفر دیگر ساکت الهامی را اخراج کرده است.

داور نتوانست تشخیص دهد و ساکت الهامی اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که ساکت الهامی در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس رفسنجان شرکت نکرد، ایمان عالمی، مربی هوادار، پاسخگوی خبرنگاران بود:

*بازی لیگ سخت‌تر از جام حذفی است
بازی بسیار سختی را پیش‌رو داریم و این بازی حتی سخت‌تر از هفته گذشته است و تیم مس رفسنجان تیمی بسیار خوب و بابرنامه‌ است و کادرفنی خوبی در اختیار دارد. آقای ربیعی مربی توانمند مس است که حتی می‌توانست در بین گزینه‌های تیم ملی هم باشد.

*نفهمیدیم الهامی چطور اخراج شد!
در اواخر بازی هفته گذشته‌مان سوءتفاهمی پیش آمد و آقای الهامی تصمیم گرفتند به رختکن تیم مس بروند و از آقای ربیعی عذرخواهی کنند. خودشان هم در کنفرانس خبری بعد از بازی حضور پیدا کرده و از آقای ربیعی دلجویی کردند. لحظه‌ای بود که داور از خطا روی امید سینگ گذر کرد و در ادامه دفاع ما با هافبک مس رفسنجان برخوردی داشتند که داور بازیکن ما را که حتی از هوش هم رفته بود اخراج کرد و ما نفهمیدیم چه طور آقای الهامی اخراج شد! ما فهمیدیم قوانین عوض شده و اگر روی نیمکت‌ها صحبتی شود که داور نتواند تشخیص دهد که چه کسی بوده، سرمربی را جریمه می‌کند. من هم از نوبه خودم از آقای ربیعی عذرخواهی می‌کنم.

*هوادار در شرایط آرمانی است
تیم‌های مس رفسنجان و هوادار تیم‌های خوب لیگ ما هستند و امیدوارم با قضاوت آقای جنگی بازی و قضاوت خوبی را داشته باشیم تا بازی هم زیبا بشود. بچه‌های ما هم خداراشکر در شرایط آرمانی هستند. ما چندین بار از هیئت فوتبال تهران خواهش کردیم که مثل تیم استقلال، پرسپولیس و پیکان استادیومی در اختیار ما قرار دهد. ما به دلیل شرایط آب و هوا نتوانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم، ولی زمینی را در شهریار در اختیار ما گذاشته‌اند و ما در آنجا تمرین می‌کنیم. از دو عزیزی که این شرایط را برای ما مهیا کردند تشکر می‌کنم. ما شرایط خوبی داریم و مس رفسنجان هم تیم بابرنامه‌ای است. ما برای این به زمین می‌رویم که بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم. انشالله بهترین‌ها در نهایت برای ما رقم بخورد.

*مسعود شجاعی در زمین و رختکن کمک می‌کند
آقا مسعود یکی از مفاخر فوتبال ایران است و ما این افتخار را داریم که آقای شجاعی کاپیتانمان باشد. در بازی‌های گذشته شرکت کردند و حتی در رختکن خیلی به ما کمک می‌کند.

*معیار انتخاب گزینه‌های نیمکت تیم ملی را نمی‌دانم
می‌خواهم بپرسم متر و معیار انتخاب گزینه‌ها چیست؟ آیا رزومه و جام بوده یا استراتژی و فلسفه؟ چون بعضی مربیان با فلسفه هجومی و برخی با فلسفه دفاعی حضور دارند. من هنوز متر و معیار را نمی‌دانم ولی می‌توانست گزینه‌های دیگری در این لیست باشد مثل مجتبی حسینی، محمد ربیعی، رسول خطیبی و مهدی رحمتی. این‌ها همه تیم‌های خوبی در طول فصل داشتند. همه وظیفه حمایت از تیم ملی را داریم.

*پورقاز در لیست حضور دارد
همه بازیکنان را در اختیار داریم ولی همان بازیکنمان که برخوردی داشت شاید شرایط بازی نداشته باشد. پورقاز هم تمرین کرده و در لیستمان هست.

*طهماسبی و فراهانی به گلر جوانمان کمک می‌کنند
خالدآبادی بازیکن ۲۱ساله ماست و اعتمادی که به او شده جواب داده است. ناگفته نماند دو دروازه‌بان بسیار خوب دیگر در اختیار داریم که به این جوان کمک می‌کنند. خودتان دیدید در پنالتی‌ها از مهرداد طهماسبی استفاده کردیم و نتیجه گرفتیم.

*امیدوارم داور خوب قضاوت کند
داورهای ما زحماتشان را می‌کشند و باید از کمیته داوران تشکر کنیم ولی اتفاقاتی میفتد که شرایط خاصی پیش می‌آید. در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و تراکتور اتفاقی افتاد که به ضرر ما بود. امیدوارم آقای جنگی قضاوت خوبی در این بازی تاکتیکی داشته باشد.

دیدگاه‌ها