کد خبر : 1873031 | 09 اسفند 1401 ساعت 13:40 | 39.2K بازدید | 7 دیدگاه

مراسم بهترین های فیفا علیه رویای هواداران بارسا؛

مسی، لاپورتا و عکس دو نفره ای که گرفته نشد!

مراسم دیشب بهترین‌های فیفا پیام امیدوارکننده‌ای درباره بازگشت احتمالی مسی به بارسا برای هوادارن این تیم نداشت.

مسی، لاپورتا و عکس دو نفره ای که گرفته نشد!

به گزارش "ورزش سه" بهترین بازیکن سال فیفا آخرین نفری بود که در سالن برگزاری مراسم حاضر شد. همه منتظر ورود فوق ستاره آرژانتینی بودند و در نهایت همین اتفاق هم رخ داد و او با ظاهر و لباسی ساده به همراه همسرش و بدون فرزندانشان وارد شدند. مسی مستقیم به ردیف اول سالن برگزاری مراسم رفت و کنار کیلیان امباپه نشست و قبل از این کار به سختی با کسی ارتباط برقرار کرد.  

در ردیف های عقب تر خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا نشسته بود. لاپورتا برای همراهی پوتیاس که به عنوان بهترین بازیکن زن جهان انتخاب شد، به مراسم آمده بود. اگر لاپورتا با عکس یا مکالمه ای با مسی به بارسلونا بازمی‌گشت، هواداران این تیم خوشحال‌تر می‌شدند و جشن‌شان کامل می‌شد؛ اتفاقی که از زمان انتقال مسی به پاریس رخ نداده است.

شایعات حاکی از آن است که تمایل زیادی برای بهبود روابط بین مسی و بارسلونا و البته لاپورتا وجود دارد. به خصوص بعد از سفر اخیر خورخه مسی به بارسلونا به این شایعات دامن زده شد. اما واقعیت این است که هیچ چیز قطعی در این زمینه وجود ندارد و باید واقع بین بود.

مدیران پاری سن ژرمن همچنان در حال تلاش برای تمدید قرارداد با لیونل مسی هستند. برخی می‌گویند فقط برخی جزییات در این زمینه باقی مانده و بعضی دیگر معتقدند هنوز هیچ توافقی در کار نیست. بارسا در این بین به بازگشت مسی ناامید نیست اما باید مسائل اقتصادی را هم در نظر گرفت.

در مراسم توپ طلای سال 2021 یعنی سه ماه بعد از خداحافظی مسی با بارسلونا فوق ستاره آرژانتینی صراحتا پیامی قاطعانه علیه لاپورتا داد اما با گذشت زمان تنش کمتر شده و رویای بازگشت غیرممکن نیست.

دیدگاه‌ها