کد خبر : 1873035 | 09 اسفند 1401 ساعت 13:50 | 36.7K بازدید | 4 دیدگاه

پایان خشکسالی در آستانه یکسالگی؛

این گل مهدی عبدی گریه هم داشت (عکس)

مهدی عبدی در آستانه یکسالگی دوری خود از گلزنی، دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا در همان گوشه زمین بغضش بترکد.

این گل مهدی عبدی گریه هم داشت (عکس)

به گزارش ورزش سه ، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی 3 بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان موفق شد با 42 امتیاز دوباره به کورس قهرمانی و رقابت با سپاهان در صدر جدول باز گردد.  

سرخ پوشان پایتخت در حالی در این دیدار خانگی به پیروزی رسیدند که در دقایق پایانی نیمه اول مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی که میانه میدان آغاز شد در نهایت با یک ضربه فنی تماشایی موفق شد گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کند.

1806850

ترابی آخرین بار 323 روز پیش در 21 فروردین ماه در چارجوب رقابت های جام حذفی موفق شد دروازه حسین پورحمیدی و آلومینیوم اراک را باز کند و بعد از آن در امر گلزنی برای سرخ پوشان ناکام بود. هر چند ترابی 10 مهر ماه در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، یعنی 140 روز پیش می توانست دروازه تراکتور را باز کند اما در این امر ناکام بود.

1806851

گفتنی است آخرن گل مهدی ترابی در لیگ برتر به 23 دی 1400 و هفته پانزدهم لیگ بیست و یکم باز می گردد. درجایی که این بازیکن در بازی با فجرسپاسی موفق شد گل برتری شاگردان گل محمدی را وارد دروازه رقیب شیرازی کند. حالا ستاره پرسپولیس با گلزنی برابر نفت مسجد سلیمان توانست، به طلسم 410 روزه خود در لیگ برتر پایان دهد و بار دیگر در این رقابت ها گلزنی کند. 

1806852

اما این پایان طلسم شکنی یک پرسپولیسی نبود. مهدی عبدی که در دقیقه 87 به جایی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی این تیم وارد زمین شد 2 دقیقه بعد روی پاس وحید امیری موفق شد گل سوم سرخ پوشان پایتخت را وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کند.  

مهدی عبدی آخرین بار 364 روز پیش، یعنی 9 اسفند ماه 1400 در در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در بازی با مس رفسنجان موفق شد برای پرسپولیس دبل کند در بازی که این مهاجم موفق شد یک رکورد ویژه در پرسپولیس را به خود اختصاص دهد و نهصدمین گل این تیم در تاریخ لیگ برتر را به ثمر برساند.  

1806853

عبدی که با گلزنی در دیدارهای بزرگی همچون شهرآورد پایتخت، فینال و نیمه نهایی آسیا نوید ظهور یک مهاجم طراز اول در فوتبال ایران به علاقه مندان داده بود در یک سال اخیر دچار افت فنی شدیدی شده بود و علی رغم جدایی لوکادیا از پرسپولیس نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و  خود را احیا کند.  

لازم به ذکر است عبدی شب گذشته برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت و با گلزنی در این دیدار ورود به باشگاه صدتایی‌ها سرخ پوشان را جشن گرفت.

1806854

دیدگاه‌ها