کد خبر : 1873080 | 09 اسفند 1401 ساعت 17:14 | 45.5K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش اشرف حکیمی به اتهام تعرض جنسی

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پی‌اس‌جی، آسوده خاطر است و اطمینان دارد که از اتهام تعرض و تجاوز جنسی تبرئه خواهد شد.

واکنش اشرف حکیمی به اتهام تعرض جنسی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که نشریه لوپاریزین در وبسایت خود ادعا کرد اشرف حکیمی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی پلیس قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، زنی جوان شنبه شب گذشته با حضور در ایستگاه پلیس، ادعا کرد که بازیکن پی‌اس‌جی به او تجاوز کرده است.

1784134

پلیس قضایی بعد از شنیدن اظهارات زن، با همکاری دادستانی وارد عمل شدند تا این قضیه را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد؛ چرا که احتمال تلاش برای اخاذی یا بدنامی عمدی این بازیکن نیز پیش‌بینی می‌شود.

این دو در اینستاگرام ابتدا با هم ارتباط برقرار کرده‌اند و شنبه که اشرف به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پی‌اس‌جی نبود و همسر و دو فرزندش نیز در دبی بودند، این زن را به خانه‌اش دعوت می‌کند. لوپاریزین نوشته که شاکی با یکی از دوستانش تماس گرفته و از او برای خروج از خانه اشرف و رفتن نزد پلیس درخواست کمک کرده است.

1806926

در همین رابطه امروز مارکا نوشت که اشرف اطمینان دارد که اتهام اخیر بی‌اساس است و با پلیس نیز نهایت همکاری را خواهد کرد. او تردید ندارد که تبرئه خواهد شد و در مراسم شب گذشته بهترین‌های فیفا نیز همواره لبخند بر لب داشت و اعتماد به نفس بالای او نیز جالب توجه بود.

دیدگاه‌ها