کد خبر : 1873083 | 09 اسفند 1401 ساعت 17:27 | 14.4K بازدید | 4 دیدگاه

از چهل و پنج دقیقه، ۱۰ دقیقه هم بازی نکردیم؛

شجاعی: حس کردم مچ پایم شکست ولی ریلکس بودند!

مسعود شجاعی می‌گوید وقفه‌های بازی و لحن حرف زدن ناظر مسابقه او را عصبانی کرده بود.

شجاعی: حس کردم مچ پایم شکست ولی ریلکس بودند!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، بازیکن هوادار پس از بازی جنجالی با مس رفسنجان در ابتدا گفت: به تیم مس رفسنجان تبریک می‌گویم، هفته قبل گفتم تیم خیلی خوبی دارند ولی ما هم امروز بازی خوبی ارائه دادیم. فکر می‌کنم تلاش‌مان را کردیم و امروز شاید روز خوب‌مان نبود. در ده دقیقه اول بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم و در نیمه دوم از کل ۴۵ دقیقه نیمه دوم با وقت اضافه ما جمعا ده دقیقه هم فوتبال بازی نکردیم و همه‌اش وقفه بود. بهتر است کارشناسان نظر دهند چون اصلا این فوتبال قشنگ نیست.

او در مورد عصبانیت او و هواداریها در طول بازی گفت: فشار بازی هم بود ولی وقفه‌ای که افتاد باعث این اتفاق شد. داور سوتی را به ضرر ما نزدند ولی جریان بازی را طوری پیش بردند که بچه‌های ما عصبی شده بودند. آن توپ‌های پنجاه-پنجاه و همین وقفه‌ها به ضرر ما شد چون نیاز داشتیم بازی در جریان باشد و از عقب بازی‌سازی کنیم ولی با همین خطاهای کوچک و بحث‌ها، هر دفعه پنج دقیقه بازی از جریان می‌افتاد. اول بازی تا وارد زمین شدم یک خطایی روی من انجام شد که احساس کردم مچ پایم دارد می‌شکند! با استوک روی آشیل پایم گذاشتم و بلند شدم دیدم خیلی ریلکس می‌گوید خب خطا گرفتم دیگر! خیلی عادی گذشتند. همه این‌ها دست به دست هم داد که عصبی شویم. بازی فوتبال است و این اتفاقات هم می‌افتد ولی داوری به ضرر ما بود.

او در مورد اتفاقات حاشیه‌ای بازی و داوری اضافه کرد: همه این‌ها را داور بازی باید کنترل کند. زحمت کشیدند به خصوص داور چهارم ولی اتفاقات از چشم‌شان دور ماند. از شانس ما داور خط مصدوم شد و تا بیاید کنار و داور چهارم جای ایشان برود، اتفاقات دست به دست هم داد بازی از جریان بیفتد.

کاپیتان هوادار در مورد دلیل عصبانیتش پس از بازی گفت: من ناراحت از این بودم که ناظر با نیمکت ما با تحکم حرف می‌زدند. این درست نیست. از وسط نیمه به من گفتند مدیر رسانه‌ای شما خیلی اعتراض می‌کند و باید بیرون برود. آخر هم اخراج‌شان کردند و با حالت بد حرف زدند. این لحن زشت بود.

ویدئو: 273830

دیدگاه‌ها