کد خبر : 1873095 | 09 اسفند 1401 ساعت 19:56 | 51.6K بازدید | 60 دیدگاه

سراشیبی سقوط شاگردان تاوارس

صنعت نفت ۱-۳ تراکتور: جشنواره سوپرگل در آبادان!

تراکتور با پیروزی سه گله مقابل صنعت نفت، پیروزی خارج از خانه شیرینی را به دست آورد.

صنعت نفت ۱-۳ تراکتور: جشنواره سوپرگل در آبادان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در یکی از بازی‌های مهم امروز به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و موفق شد با سه گل رضا اسدی (2) و مهدی هاشم‌نژاد حریف خود را شکست دهد و رقابت برای حضور در بالای جدول را ادامه دهد.
در نیمه اول و دقیقه 14 شوت دیدنی رضا اسدی از پشت محوطه جریمه، تراکتور را به گل نخست رساند. دقایقی بعد این بازیکن روی یک ضربه اتفاقی توانست به گل دوم برسد تا پیروزی سرخپوشان تبریزی تا حدی قطعی شود.
نیمه دوم نیز با حملات تراکتور آغاز شد و این مهدی هاشم‌نژاد، بازیکن تعویضی قرمزها بود که با یک ضربه فنی تماشایی به قعر دروازه حریف، گل سوم را به ثمر برساند و از حریف پیش بیفتد.
با این حال در 30 دقیقه پایانی صنعت نفت حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام داد و توانست یک بار هم روی حرکت ممی‌زاده به گل برسد. بعد از این گل نیز ضربه تهی دست به تیرک دروازه خورد.
با این نتیجه تراکتور 36 امتیازی در جایگاه پنجم باقی ماند و صنعت نفت نیز با 12 امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

ویدئو: 273859

هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ ۱۵۰۱/۱۲/۹
داوران: محمدحسین زاهدی‌فر - حسین مرادی - علی احمدی - امیر عیار - ناظر داوری: یدالله جهانبازی  
ورزشگاه: تختی آبادان

🟨 کارت زرد

تراکتور: هادی محمدی (۶۴)- مهدی هاشم‌نژاد (۸۰)
صنعت نفت آبادان: محمد طیبی (۸۵)

صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان، سباستین پیریز، محمد طیبی، حسین ساکی، طالب ریکانی، علی فریدون شاه‌حسینی (۳۹- احمد شریعت‌زاده)، رحیم آلبوغبیش، امید خالدی، مهدی ممی زاده، میثم تهیدست، عباس بوعذار (۳۹- شاروف موخیدینوف)
سرمربی: ادسون تاوارس

تراکتور
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا (60- ابوالفضل رزاق‌پور)، مهدی کیانی (67- بهزاد سلامی)، ریکاردو آلوز، گوستاوو (67- حامد پاکدل)، محمد قنبری، محمدرضا عباسی (60- مهدی هاشم‌نژاد)، رضا اسدی (81- شاهین ثاقبی)
سرمربی: پاکو خمس

⚽️ شرح گل
تراکتور ۱- صنعت نفت ۰ (دقیقه ۱۴: رضا اسدی): پاس گوستاوو به رضا اسدی رسید و او با یک شوت سهمگین با پای راست از پشت محوطه جریمه یک گل زیبا را به ثمر رساند.

ویدئو: 273842

تراکتور ۲- صنعت نفت ۰ (دقیقه ۱۹: رضا اسدی): پاس گوستاوو به ساکی رسید و‌ توپ برگشتی او به سر رضا اسدی برخورد کرد تا بدین ترتیب گل دوم تراکتور به ثمر برسد.

ویدئو: 273844

صنعت نفت آبادان 0 - تراکتور 3 (مهدی هاشم‌نژاد - دقیقه 75): وینگر تعویضی تراکتور در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و بعد از یک استارت، شوت خود را روانه دروازه کرد که دوباره گروسیان مقابل یک ضربه دیگر هم تسلیم شد و دروازه خود را بازشده دید.

ویدئو: 273854

صنعت نفت 1 - تراکتور 3 (ممی‌زاده - دقیقه 87): مهدی ممی‌زاده در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از دریبل محمدرضا اخباری، درحالی‌که مدافعان تراکتور روی خط حضور داشتند، توپ را به طاق دروازه زد و یک گل را جبران کرد.

لحظات حساس
دقیقه یک: ضربه ایستگاهی نفت آبادان توسط ریکانی ارسال شد که پس از دفع توپ بازیکنان تراکتور شوت سنگین ممی‌زاده به مدافعان برخورد کرد و بلوکه شد.
دقیقه ۴: ارسال فریدون از سمت راست پس از دفع توپ هادی محمدی به بوعذار رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷: کرنر بوعذار روی سر طیبی نشست و ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۸: شوت محکم میثم تهیدست از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه ۴۱: شوت شاروف با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۲: نفوذ ممی‌زاده از سمت راست به محوطه جریمه تراکتور منجر به پاس عالی به شاهرخ موخیدینف ازبکستانی شد که شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۴: آرش قادری با خطای سنگین سباستین اروگوئه‌ای روی زمین افتاد که منجر به توقف دو دقیقه‌ای بازی شد.
دقیقه ۴۸: شوت بازیکن صنعت با اختلاف زیاد از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه ۵۰: شوت خطرناک شریعت‌زاده با واکنش خوب اخباری روبرو شد.
دقیقه 58: محمدرضا اخباری درحالی‌که قصد دور کردن توپ را داشت، ضربه‌اش به امید خالدی خورد و به شکلی خطرناک در حال ورود به دروازه تراکتور بود که در نهایت به اوت رفت.
دقیقه 62: پاس در عمق برای رضا اسدی او را در موقعیت تک به تک قرار داد و او دروازه‌بان را دریبل کرد اما این صحنه آفساید گرفته شد.
دقیقه 63: حکیم نصاری در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست از اخباری هم عبور کند، اما او هم موفق شد ضربه آخر را بزند تا این توپ از دست برود.
دقیقه 72: محمد قنبری نفوذ خوبی در محوطه جریمه داشت، اما ضربه او به شکلی نامطلوب به سمت دروازه رفت و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 79: حامد پاکدل از میانه میدان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست گروسیان را هم دریبل بزند اما ضربه او را امانی‌نژاد از روی خط برگشت داد.
دقیقه 89: ارسال ممی‌زاده روی دروازه با ضربه سر تهی‌دست همراه شد که این ضربه سر به تیرک دروازه خورد و گل نشد.
دقیقه 90: یک ارسال دیگر روی دروازه تراکتور این بار با ضربه حکیم نصاری همراه بود که این توپ هم به بالای دروازه رفت.
دقیقه 90+4: شوت شریعت‌زاده از پشت محوطه جریمه دروازه اخباری را هدف گرفت که گلر تراکتور توانست این توپ را سیو کند و مانع از گل دوم صنعت شود.

🥇بهترین بازیکن: رضا اسدی
هافبک دفاعی سابق تراکتور که این روزها در نقش مهاجم ظاهر می‌شود، در نیمه اول دو گل به ثمر رساند که گل اول با یک شوت از راه دور بود. نکته جالب اینکه در این بازی بعد از ورود حامد پاکدل نیز رضا اسدی در ترکیب باقی ماند.
📌اتفاق ویژه:
رضا اسدی به اولین بازیکن لیگ برتر تبدیل شد که هشت‌گله می‌شود. مهاجم جدید سرخپوشان تبریزی اکثر گل‌های خود را به عنوان مهاجم در ترکیب تراکتور به ثمر رسانده است.

🔴 درحاشیه
* صفا هادی به دلیل ۴ اخطاره بودن این بازی را از دست داده است.
* هادی محمدی و احسان مرادیان بازیکنان فعلی تراکتور و بازیکنان سابق صنعت نفت هستند.
* سفیر برزیل به همراه هیئت همراهش در ورزشگاه حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند و مورد تشویق هواداران قرار گرفته‌اند.
* رضا اسدی که در بازی رفت هم به صنعت گل زد فعلا با گل دقیقه ۱۴ و ۱۹ دبل و‌ خودش را ۷ گله کرده است.
* هواداران صنعت نفت مشغول تشویق تیم تراکتور هستند.
* در لحظه خروج رضا اسدی، محمد نصرتی بابت نمایش خوب به او تبریک گفت.

دیدگاه‌ها