کد خبر : 1873104 | 09 اسفند 1401 ساعت 18:37 | 26.1K بازدید | 34 دیدگاه

شوت استثنایی و توپ اتفاقی؛

دو گل برای آقای گل جدید لیگ، رضا اسدی!

رضا اسدی با دو گل در فاصله پنج دقیقه، تیمش را از صنعت نفت آبادان پیش انداخت.

دو گل برای آقای گل جدید لیگ، رضا اسدی!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا اسدی بعد از هت‌تریک مقابل ذوب آهن نتوانسته بود گل دیگری را به ثمر برساند، او در شروع بازی با صنعت نفت آبادان توانست دو گل بزند و چهره درخشان تیمش لقب بگیرد.

اسدی در دقیقه 14 از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را هدف گرفت و با یک شوت دیدنی توپ را روانه دروازه کرد تا گروسیان را تسلیم خود کند. این شلیک استثنایی از پشت محوطه جریمه، یکی از بهترین گل‌های این فصل لیگ برتر بود که باعث شد تا مهاجم جدید سرخ‌پوشان 7 گله شود.

اما این پایان کار رضا اسدی نبود. پنج دقیقه بعد، اشتباه مدافع صنعت نفت در مرکز زمین باعث شد تا اسدی صاحب توپ شود. او با بازیکن خودی یک دو کرد و از داخل محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه زد اما گروسیان مانع گلزنی شد.

اگر در این صحنه گروسیان روی توپ اثر گذاشت، اما توپ به سمت دروازه صنعت نفت حرکت کرد و در حالی که تا آستانه ورود به دروازه هم پیش رفته بود، مدافع صنعت توپ را برگشت داد که این توپ برگشتی به اسدی خورد و تبدیل به گل شد.

با این دبل، رضا اسدی بالاتر از شهریار مغانلو و عارف رستمی، مهاجمان هفت گله لیگ برتر، به صدر جدول گلزنان رسید و حالا به تنهایی آقای گل لیگ برتر است؛ بازیکنی که پیش‌تر به عنوان هافبک دفاعی شناخته می‌شد.

دیدگاه‌ها