کد خبر : 1873221 | 10 اسفند 1401 ساعت 11:24 | 18.4K بازدید | 14 دیدگاه

چه کسی در قائمشهر نساجی را می‌برد؟

جنگ تن به تن گلادیاتورهای لیگ برتر

نساجی بعد از شکست در برابر سپاهان در استادیوم شهید وطنی به خوبی می‌دانست برای امتیاز گیری از استقلال باید در جنگ میانه میدان بازنده نباشد.

جنگ تن به تن گلادیاتورهای لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که در دو بازی پیشین خود در برابر استقلال شکست خورده بود، به این هم آگاه بود که آبی ها در دور برگشت به تیم متفاوتی تبدیل شده بودند. تیمی که در 4 بازی از دور برگشت برنده شده بود و معدل گل خود را به بیش از 2 گل در هر بازی افزایش داده بود. این یعنی تبدیل به تیمی شده بود که علاوه بر حفظ قدرت خود در موقعیت سازی در استفاده از موقعیت‌ها خوب عمل می‌کرد.

1807164

بازی با سه هافبک میانی و با وینگرهایی که سرعتی و غیر قابل پیش بینی بازی می‌کنند، استقلال را در میانه میدان به یک تیم متمایز تبدیل کرده است. بر همین اساس نساجی در مصاف دیروز خیلی تلاش کرد، در جنگ میانه میدان بازنده نباشد و این کار را هافبک های نساجی به خوبی انجام دادند. اگر چه استقلال در مصاف دیروز هم برای رسیدن به پیروزی صاحب موقعیت شد اما تلاش‌های هافبک‌های تیم نساجی ستودنی بود و مانع از این شد که استقلالی‌ها به راحتی توپ را در میانه میدان به گردش در بیاورند. این تلاش در کسب یک امتیاز از تیم مدعی قهرمانی تاثیر گذار بود و اگر در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد، می تواند برای نساجی امتیاز آور باشد.

1807165

نساجی فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد و این مهمترین افتخار نساجی در طول 63 حیاتش بود. بدون شک دلیل اصلی قهرمانی تیم در جام حذفی خستگی ناپذیری این تیم و هم چنین جنگندگی در زمین بود. خصوصیتی که در بازی دیروز و در مصاف با استقلال کاملا به چشم آمد و با اتفاقات خوبی برای نساجی همراه شد و در نهایت هم یک امتیاز برای این تیم به ارمغان آورد.

1807166
1807167
1807168

عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها